پیکاپ های سری TUNLAND پیشگام محصولات برند چینی در اروپا هستند

اقتصاد ایران: عصر خودرو- در سایه رویداد های درخشان ورزشی المپیک، سفر سبز پاریس FOTON MOTORS با موفقیت به پایان رسید. در طول این سفر فوتون عملکرد عالی خودرو های خود را با رانندگی از طریق کشور های یونان، ایتالیا، سوئیس و فرانسه به نمایش گذاشت. این خودرو ها در طول بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر جاده‌ های چالش‌ برانگیز مختلفی مثل مسیر های کوهستانی، بزرگراه‌ ها و زمین‌ های ناهموار قابلیت اطمینان خود را در شرایط مختلف اثبات کردند.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، البته که ستاره این سفر وانت FOTON TUNLAND بود. این خودرو از شهر آتن در کشور یونان شروع به حرکت کرد و از نقاط تاریخی و دامنه های آلپ عبور کرد تا به پایتخت مد جهان یعنی شهر پاریس برسد و به طرفداران جهانی المپیک که برای این رویداد ورزشی به این کشور سفر کرده بودند بپیوندد. این سفر حضور رو به رشد فوتون در بازار جهانی را برجسته می‌کند و اولین کاوش عمیق TUNLAND در اروپا را نشان می‌دهد که کیفیت و شهرت بین‌المللی آن را به نمایش می‌گذارد.

فوتون TUNLAND G7 یک پیکاپ هوشمند است که به یک موتور دیزلی یورو 6 توسعه یافته توسط شرکت Ricardo و گیربکس ZF مجهز شده است. این پیشرانه 162 اسب‌بخار قدرت و 388 نیوتن‌متر گشتاور ارائه می‌دهد. این پیکاپ دارای مصرف سوخت کم و عملکرد بالا است. ویژگی‌ های فنی آن شامل سیستم تزریق سوخت شرکت Bosch و سیستم چهار چرخ متحرک کمپانی BorgWarner است. در بخش ایمنی هم 6 کیسه هوا، کمربند های ایمنی پیش‌کشنده، سیستم ESP یا کنترل پایداری شرکت Bosch و سیستم‌ های پیشرفته کمک راننده برای ایمنی و راحتی در این خودرو تعبیه شده است.

وانت‌ های فوتون موفق به دریافت گواهینامه EU WVTA شده‌اند که راه را برای ورود به بازار اروپا هموار کرده است. در حال حاضر 400 دستگاه از این پیکاپ در ایتالیا به مشتریان تحویل داده شده‌اند. خریداران این خودرو در ایتالیا نظر مثبتی نسبت به این پیکاپ داشته که این باعث شده مردم ایتالیا بیشتر با این محصول آشنا شوند.

در مصاحبه با یکی از کاربران وفادار TUNLAND در کشور ایتالیا، خانم الینا رضایت خود را از وانت TUNLAND به عنوان یک ابزار قابل اعتماد برای حمل و نقل و جابجایی بار های سنگین به اشتراک گذاشت.
نوآوری فوتون با سری جدید TUNLAND V ادامه دارد که اکنون در کشور هایی مثل فیلیپین، کاستاریکا، برزیل، کلمبیا، مکزیک و حتی عربستان سعودی عرضه شده است. سری V به دلیل عملکرد بهبود یافته، امکانات هوشمند و دوست‌دار محیط زیست مورد تحسین قرار گرفته است.

سری TUNLAND V دارای بدنه‌ای به طول 5617 میلی‌متر، عرض 2090 میلی‌متر و ارتفاع 1910 میلی‌متر است. این خودرو با ترکیب سیستم هایبرید 48 ولت، موتور دیزلی توربوشارژ 2 لیتری و گیربکس 8 سرعته اتوماتیک عرضه می‌شود که قدرت بالا و قابلیت آفرود عالی را ارائه می‌دهد.
با پیشرفت استراتژی جهانی شرکت FOTON ، محصولات سری TUNLAND V وارد بازار اروپا خواهند شد و به گزینه های موجود حال حاضر این بازار اضافه شده و به مصرف‌ کنندگان گزینه های بیشتری برای انتخاب ارائه خواهند داد.
پیکاپ های فوتون با کیفیت بالا، فناوری پیشرفته و آپشن ها و ویژگی های دوست‌دار محیط زیست، به دنبال آینده‌ای ایمن‌تر، راحت‌تر و سبزتر برای کاربران در سراسر جهان هستند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ