انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ لینک آلوده قربانی گرفت

اقتصاد ایران: سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه ماموریت پلیسی در استان خبر داد و گفت: یک سارق و سه چاقوکش دستگیر و یک مورد لینک آلوده در حوزه پلیس فتا از جمله این رویدادها است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی روز پنج شنبه سه مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: در مهمترین رویداد لینک آلوده به پیامک تحت عنوان مشاهده ابلاغیه ثنا در سمنان قربانی گرفت به این نحو که با کلیک روی لینک مبلغ قابل توجهی پول از حساب شاکی کسر شد.

وی بابیان اینکه بررسی‌ها نشان داد مبلغ فوق از حساب شاکی در قالب خرید فروشگاه اینترنتی خارج شده است، افزود: با تلاش پلیس فتا مبلغ مذکور ۴۸ ساعته به حساب شاکی بازگشت و حساب فروشگاه نیز مسدود شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در پی اعلام درگیری دسته جمعی زیر پل جهاد سمنان بلافاصله نیروها به محل حادثه اعزام شدند، ابراز داشت: سه نفر از اراذل و اوباش درجه سه با یکدیگر درگیر شده بودند، دستگیر شدند.

موقوفه‌ای بابیان اینکه سه نفر از طرفین درگیری زخمی و در حال درمان بودند، تصریح کرد: این متهمان پس از مداوا دستگیر و به دستور قضائی روانه زندان شدند.

وی بابیان اینکه در پی سرقت کلکتورهای ساختمان‌های نیمه کاره سمنان موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، افزود: بررسی‌ها حاکی از این بود که سرقت‌ها توسط فردی انجام گرفته که مدتی قبل به جرم سرقت در زندان بود.

فرمانده انتظامی استان سمنان اضافه کرد: سارق ساختمان‌های نیمه کاره که در زندان بود پس از تحویل توسط پلیس به هشت فقره سرقت کلکتور اعتراف کرد و در نهایت مالخر نیز دستگیر و ۱۳ کلکتور و ۱۰۴ شیر مربوط کشف و ضبط شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ