تعیین ضرب الاجل برای حل مشکلات منطقه پهناب جویبار

اقتصاد ایران: جویبار- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جویبار با اعلام تعیین ضرب الاجل ۱۰ روزه برای حل مشکلات منطقه پهناب جویبار، تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین نظافتی المشیرب با اعلام تعیین ضرب الاجل ۱۰ روزه برای حل مشکلات منطقه پهناب جویبار، تاکید کرد: مشکلات مربوط به فاضلاب و آسفالت منطقه پهناب جویبار طی ۱۰ روز آینده باید مورد رسیدگی قرار گرفته و مرتفع شود.

وی تصریح کرد: در صورت تکمیل نشدن پروژه و عدم اتمام کار، مسئولین شهرداری و آب و فاضلاب جویبار به اتهام ترک فعل و در راستای احیای حقوق عامه تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

دادستان جویبار افزود: در زمان تصدی شهردار سابق، توافق شفاهی بین شهرداری و اداره آب و فاضلاب جویبار که مجری طرح بود انجام شده و بودجه لازم برای آسفالت و حل مشکلات فاضلاب محدوده پشت پارک جویبار معروف به منطقه پهناب در نظر گرفته شد؛ ولی متأسفانه پس از پیشرفت بخشی از پروژه، با بروز برخی اختلافات کار متوقف شد.

نظافتی اظهار کرد: هفته گذشته طی بازدید صورت گرفته از منطقه با همراهی شهردار، نماینده فرماندار و مسئولان سپاه، مقرر شد شهرداری و امور آب، پروژه آسفالت و فاضلاب این منطقه را تکمیل و طی ۱۰ روز تحویل دهند.

وی افزود: بر اساس ضرب الاجل تعیین شده، طی ۱۰ روز آینده در صورت عدم تکمیل پروژه و انجام نهایی کار، مسئولین شهرداری و آب و فاضلاب از سوی دادستانی به اتهام ترک فعل تحت تعقیب قضائی قرار خواهند گرفت.

نظافتی همچنین در خصوص اختلاف دو روستای لاریم و مشک آباد برای تأمین آب گفت: آب رودخانه سیاهرود از قائمشهر به کردکلا وارد و در سد بتنی ذخیره می‌شود و آب چهار روستای لاریم، مشک آباد، کرد کلاً و گل محله را تأمین می‌کند؛ مسائل اخیر بر سر کمبود آب به دلیل جمع شدن گل و لای است و با لایروبی مشکل مردم این چهار روستا حل خواهد شد که دستور لازم در این خصوص نیز صادر شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ