هفته دولت فرصت تبیین خدمات دولت به مردم است

اقتصاد ایران: لنگرود- فرماندار لنگرود گفت: هفته دولت فرصت تبیین خدمات دولت به مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا جلالی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان خدمت اظهار کرد: هفته دولت فرصتی مناسب برای تبیین خدمات و اقدامات دولت است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌ها در ایام هفته دولت ظرفیت‌ها، دستاوردها را برای مردم بازگو کنند، افزود: ارائه گزارش خدمات دولت به مردم موجب امید و اعتماد به مسئولان اجرایی و دولت است.

جلالی با تاکید بر اینکه باید به نحو مناسب مردم و جوانان را در جریان امور قرار دهیم، تصریح کرد: بیان خدمات مختلفی که در شهرستان با همراهی خود مردم انجام شده یک رسالت مهم توسط مدیران اجرایی است که باید ادامه داشته باشد.

فرماندار لنگرود با اشاره به اینکه ترویج سیره و سبک زندگی فردی و اداری شهدای خدمت در ایام هفته دولت الهام بخش به جامعه خواهد بود، گفت: تبیین جلوه‌ها و خدمات نظام برای مردم، جوانان و نوجوانان بسیار حائز اهمیت است و مردم را باید نسبت به خدمات نظام آگاه کرد.

جلالی به نقش و جنایات آمریکا و منافقین در دهه شصت اشاره کرد و ادامه داد: رخدادها، جنایات و وقایع ترور در دهه شصت واقعاً دردناک و مهم هستند و تأثیرات عمیقی بر جامعه و تاریخ کشور گذاشت لذا یادآوری این وقایع می‌تواند به ما کمک کند تا از گذشته درس بگیریم.

فرماندار لنگرود به مسائل و مشکلات مهم شهرستان پرداخت و بیان کرد: چالش‌های مهمی در شهرستان وجود دارد، مشکلاتی مانند زیرساخت‌های راه، آب شرب و کشاورزی، مدیریت زباله و مسکن واقعاً می‌توانند تأثیر زیادی بر کیفیت زندگی مردم داشته باشد و برای رفع این مشکلات و حل مسائل اعتبارات خوبی پیش بینی شده است، حل این مسائل، نیازمند اقدامات و پیگیری بیشتر است، لذا رؤسا و مدیران ادارات باید پیگیر تحقق اعتبارات پروژه‌ها باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ