قبایل غزه:کنار مقاومت و مواضع ملی آن ایستاده‌ایم

اقتصاد ایران: یک مقام ارشد قبیله‌ای در نوار غزه، با هشدار درباره فریبکاری‌های دشمن صهیونیستی در مذاکرات آتش‌بس تاکید کرد، مواضع و خواسته‌های مقاومت، مورد تایید همه فلسطینی‌هاست و همه آنها کنار مقاومت ایستاده‌اند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در شرایطی که صهیونیست‌ها از ابتدای جنگ غزه، در تلاش‌های خود برای تحریک قبایل این باریکه علیه مقاومت و ایجاد تفرقه میان فلسطینی‌ها ناکام مانده‌اند، قبایل فلسطینی مجدداً بر ایستادگی خود کنار مقاومت و حمایت از آن در برابر دشمن صهیونیستی تاکید کردند.

«عاکف المصری» کمیسر کل هیئت امور قبایل فلسطین در نوار غزه، در این زمینه اعلام کرد: قبایل غزه بر حمایت خود از مقاومت که یک گزینه مورد اجماع ملی و بیانگر موضع ملی واحد همه فلسطینی‌هاست، تاکید دارند.

وی افزود: خواسته‌های مقاومت در مذاکرات آتش بس، مورد تایید همه مردم فلسطین است و همه آنها خواستار بهره‌مندی از حداقل حقوق عادلانه انسانی هستند که کمترین آن، پایان دادن به جنگ نسل کشی و جنایت‌های وحشیانه دشمن صهیونیستی علیه نوار غزه است.

این مقام قبیله‌ای در نوار غزه با هشدار درباره مانورها و فریبکاری‌های دشمن در مذاکرات تاکید کرد: اسرائیل می‌خواهد زمان بخرد، اما مقاومت، محتاطانه و هوشیارانه رفتار می‌کند و مواضع اصولی آن بر این مبناست که هرگز نباید به رژیم اشغالگر برای ادامه جنایات آن فرصت داد.

وی در ادامه، از کشورهای عربی خواست تا یک موضع رسمی برای حمایت از مردم فلسطین اتخاذ و از نقش میانجی خود برای فشار بر اشغالگران جهت توقف جنایات علیه نوار غزه، استفاده کنند.

این مقام مسئول در امور قبایل فلسطینی در نوار غزه، به همه اعضای قبایل و خانواده‌های غزه درود فرستاده و تاکید کرد که آنها در یک صف و موضع واحد برای شکست توطئه‌های اشغالگران ایستاده‌اند و به کار خود در محافظت از وحدت، صلح داخلی و بافت اجتماعی غزه ادامه می‌دهند.

وی افزود:مردم فلسطین تنها کسانی هستند که می‌توانند سرنوشت خودشان را از طریق انتخاب نمایندگان و مدیریت دموکراتیک و آزادانه غزه تعیین کنند و این امر از طریق اجماع ملی و انتخابات فلسطینی محقق می‌شود.

پیش از این انجمن طوایف و قبایل غزه با صدور بیانیه‌ای مشترک در واکنش به توطئه صهیونیست‌ها علیه مقاومت در غزه اعلام کردند: وحدت ملی تنها راه برای حفظ موجودیت ملت فلسطین و استواری و مقاومت شجاعانه آنهاست. قبایل و طوایف فلسطینی بخشی جدایی ناپذیر از بافت جامعه فلسطین هستند، از مقاومت همه‌جانبه در برابر اشغالگران حمایت می‌کنند و هیچ جایگزینی را برای نظام سیاسی غزه نمی‌پذیرند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ