شهادت ۲ فلسطینی درحمله پهپادی اشغالگران به اردوگاه بلاطه

اقتصاد ایران: رسانه‌های فلسطینی از شهادت ۲ جوان و زخمی شدن ۴ نفر از جمله یک زن و کودک در حمله پهپادی ارتش رژیم اشغالگر به اردوگاه بلاطه در نابلس واقع در شمال کرانه باختری خبر دادند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در حالی که صهیونیست‌ها همزمان با جنگ نسل کشی علیه نوار غزه به حملات وحشیانه خود علیه مناطق مختلف کرانه باختری به شکل شبانه روزی ادامه می‌دهند، صبح امروز رسانه‌های فلسطینی از شهادت دو جوان از جمله یک اسیر آزاد شده فلسطینی و زخمی شدن 4 نفر از جمله یک کودک و زن در حمله پهپادی ارتش اشغالگر صهیونیستی به اردوگاه بلاطه در شرق شهر نابلس واقع در شمال کرانه باختری اشغالی خبر دادند.

منابع محلی گزارش دادند که یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی، محل تجمع شهروندان فلسطینی در اردوگاه بلاطه در شرق نابلس را امروز صبح هدف قرار داد که طی آن دو جوان به شهادت رسیدند.

این حمله پهپادی صهیونیست‌ها بعد از آن اتفاق افتاد که نیروهای اشغالگر، نیمه شب امروز پنجشنبه به منطقه شرقی شهر نابلس یورش برده و در چندین ساختمان مسکونی مستقر شدند و بعد از آن درگیری‌های خشونت آمیزی میان آنها با رزمندگان فلسطینی اتفاق افتاد.

رزمندگان فلسطینی در نابلس، به سمت خودروهای نظامی ارتش اشغالگر آتش گشودند و با مواد منفجره مقابل آنها ایستادند. نیروهای اشغالگر در این درگیری‌های خشونت آمیز از گازهای سمی استفاده و به سمت فلسطینی‌ها تیراندازی کردند.

نظامیان صهیونیست همچنین خودروهای فلسطینی‌ها را در خیابان عمان واقع در شرق نابلوس منهدم کردند و مانع رسیدن آمبولانس‌ها به مجروحان شدند و یکی از مجروحان را بازداشت کردند.

جوانان فلسطینی در این منطقه با لاستیک‌های سوزان در برابر نیروهای اشغالگر ایستادند.

این درحالی است که دیروز هم منابع محلی از شهادت پنج جوان فلسطینی به دست نیروهای اشغالگر در حمله وحشیانه این نیروها به شهر طوباس در شمال شرقی کرانه باختری خبر دادند.

منابع خبری گزارش دادند که در جریان یورش نظامیان صهیونیست به نزدیکی اردوگاه بلاطه در شرق نابلس درگیری‌های مسلحانه شدیدی میان رزمندگان مقاومت و نیروهای اشغالگر رخ داد. نظامیان صهیونیست همچنین به اردوگاه الجلزون در شمال رام‌الله حمله کردند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ