راه‌اندازی قرارگاه رصد و پایش در ستاد امربه‌معروف همدان

اقتصاد ایران: همدان- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان گفت: قرارگاه رصد و پایش در ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکرهمدان راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، میثم صابریون اظهار کرد: راه‌اندازی قرارگاه رصد و پایش به عنوان یک اقدام راهبردی، در ستاد امر به معروف و نهی از منکر است، این قرارگاه‌ها با هدف نظارت بر عملکرد، شناسایی تهدیدها و فرصت‌ها، و بهبود تصمیم‌گیری ایجاد می‌شوند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان بیان کرد: مطابق ماده ۸ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، مردم از حق دعوت به خیر، نصیحت، ارشاد در مورد عملکرد دولت برخوردار هستند و در چارچوب شرع و قوانین می‌توانند نسبت به کلیه مسئولین از صدر تا ذیل، امر به معروف و نهی از منکر کنند.

وی افزود: ستاد استان، به منظور نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها، ایجاد بستر مناسب به منظور تحقق این ماده از قانون و ایفای نقش نظارتی خویش؛ با جمع‌آوری، تحلیل و تفسیر گزارشات مردمی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، اقدام به راه‌اندازی قرارگاهی تحت عنوان «رصد و پایش» کرده است.

صابریون در ادامه تصریح کرد: این قرارگاه با رصد، پایش و احصا نظام مسائل استان؛ در حوزه‌های یاد شده و با شناسایی روندها، پیش‌بینی رویدادهای آینده و اتخاذ تصمیمات به موقع، از ظرفیت نرم‌افزار مطالبه‌گری سو، گزارشات فصلی دستگاه‌ها به ستاد، تشکل‌های مطالبه‌گر مردمی، گزارشات مردمی واصله، رسانه‌ها و خبرنگاران اقدام به گردآوری اطلاعات کرده و به مجموعه ستاد این امکان را می‌دهد که با تسلط بیشتر محیط اطراف خود را رصد و در رفع منکرات فعلی و دفع آنها در آینده تدبیر و برنامه‌ریزی لازم را داشته باشد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر به اهمیت قرارگاه رصد و پایش اشاره کرد و گفت: افزایش آگاهی، بهبود تصمیم‌گیری، کاهش خطر پذیری و افزایش کارایی دستگاه‌های استانی از جمله اهدافی است که به واسطه این قرارگاه به دست می‌آید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ