گروگانگیری ۴ مرد جوان توسط قاچاقچیان بین‌المللی در تهران

اقتصاد ایران: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند گروگانگیری در خبر داد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار علی‌ولیپور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، اظهار کرد:  در پی تشکیل پرونده‌ای با موضوع ربایش چهار تبعه تاجیکستانی توسط گروهی از قاچاقچیان بین‌المللی در موضوع قاچاق انسان، موضوع جهت رسیدگی در دستور کار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.  

وی افزود: در تحقیقات بعمل آمده مشخص شد این چهار فرد ربوده  شده در ابتدا به صورت قانونی وارد ایران شده اما در ادامه قصد داشتند تا با استفاده از قاچاقچیان انسان خود را ابتدا به کشور‌های اروپایی و نهایتا  آمریکا برسانند؛ اما پس از ورود به تهران، توسط قاچاقچیان انسان ربوده شده و قاچاقچیان در ازای آزادی آن‌ها مطالبه چند ده میلیارد تومانی کردند.   

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد:  با توجه به حساسیت  موضوع، رسیدگی به این پرونده در دستور کار ویژه  کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران قرار  گرفت.  

سردار گودرزی عنوان کرد: با انجام اقدامات ویژه پلیسی و بهره‌گیری از توان و تخصص کارآگاهان پلیس آگاهی، مخفیگاه قاچاقچیان و محل نگهداری افراد ربوده شده در  یکی شهرستان‌های استان تهران  شناسایی شد که در ساعت 19: 00 روز چهارشنبه مورخه 24 مرداد، طی یک عملیات غافلگیرانه، محل  نگهداری این چهار تبعه خارجی (گروگان‌ها ) شده هدف ضربه کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.  

وی خاطر نشان کرد: در زمان اجرای عملیات آزادی، هر چهار  تبعه  ی خارجی گروگان گرفته  بدون هرگونه آسیبی نجات پیدا کرده  و در ادامه 5 نفر از قاچاقچیان انسان با تابعیت غیر ایرانی نیز دستگیر می‌شوند که در حین دستگیری سه نفر از آن‌ها که  با تهدید سلاح سرد قصد  به خطر انداختن  جان گروگان‌ها را داشتند، مورد هدف گلوله قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ