تریلی حامل ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی توقیف شد

اقتصاد ایران: بیرجند- رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از کشف ۲۷ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق به ارزش ۱۳ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ یدالله دهقان صبح پنجشنبه در تشریح این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه تریلی مشکوک شده و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از تریلی، مقدار ۲۷ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق به ارزش ۱۳ میلیارد ریال کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی بیان داشت: مأموران در این رابطه یک دستگاه تریلی توقیف و ۲ نفر متهم دستگیر کردند که متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ دهقان از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.

دستگیری ۱۳ خرده فروش مواد و معتاد در قاین

فرمانده انتظامی شهرستان قاین نیز از اجرای طرح آرامش در این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح ۱۳ نفر خرده فروش مواد و معتاد دستگیر شدند.

سرهنگ علیرضا فولادی اظهار داشت: مأموران انتظامی با هدف افزایش احساس آرامش فردی و عمومی و همچنین پاسخگویی به درخواست‌ها و مطالبات مردمی، طرح آرامش در شهر را با محوریت دستگیری خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر اجرایی کردند.

وی افزود: در این طرح پس از انجام تحقیقات میدانی و بررسی‌های به عمل آمده مناطق آلوده و جرم خیز شناسایی شد که با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از این محل‌ها، ۱۳ نفر توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر و معتاد دستگیر و مقدار ۶ کیلو و ۴۸۰ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی از متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قائنات بیان داشت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری ۹ نفر خرده فروش مواد مخدر در نهبندان

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان نیز از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح ۹ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ حسین عرب اظهار داشت: همچنین در این طرح پس از انجام تحقیقات میدانی و بررسی‌های به عمل آمده مقدار یک کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف شد و متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ