گاریدو نیازمند زمان است/ پروسه نقل و انتقالات خیلی پیچیده است

اقتصاد ایران: مدیر تیم های فوتبال پایه پرسپولیس گفت: هوادار دوست دارد بازیکن خوبی را با پیراهن پرسپولیس ببیند اما پروسه نقل و انتقالات خیلی پیچیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس قهرمان دو دوره متوالی لیگ برتر فوتبال امروز پنجشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ مقابل ذوب آهن اصفهان در حالی لیگ بیست و چهارم را افتتاح می‌کند که به دلیل عدم وجود استادیوم مطلوب در شهر تهران راهی اراک شده است تا در ورزشگاه یادگار امام خمینی (ره) میزبانی داشته باشد.

محسن خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بررسی شرایط پرسپولیس در تمرینات پیش فصل زیر نظر خوان کارلوس گاریدو سرمربی جدید اسپانیایی این تیم و همچنین لیست بازیکنان پرسپولیس صحبت کرد:.

گاریدو بسیار منظم است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره تأثیرات حضور سرمربی جدید در پرسپولیس پس از دو قهرمانی پشت سر هم در لیگ برتر فوتبال ایران گفت: وقتی یک سرمربی جدید می‌آید فلسفه نو با خودش به همراه دارد. پرسپولیس هم اکنون در چنین شرایطی است. گاریدو فوق‌العاده منظم است. بسیار روی این موضوع حساس است. بازیکن‌ها هم به خوبی می‌دانند حالا وقتش است تا خودشان را به او اثبات کنند چون ذهن او خالی و عاری از هرگونه پیش داوری است و می‌توانند فارغ از هیاهو خودنمایی کنند.

نیازمند زمان

مدیر اکادمی باشگاه پرسپولیس افزود: برای تماشای فوتبال به شیوه گاریدو باید زمان صرف کرد. نمی‌توانیم هر چیزی را فارغ از این کمیت بسنجیم. نیاز داریم دیدگاه او را نظاره کنیم و وقت کافی بدهیم تا اندیشه‌هایش را در فوتبال ایران مرور کند.

گاریدو نیازمند زمان است/ پروسه نقل و انتقالات خیلی پیچیده است

انتظار بالا از پرسپولیس طبیعی است

او درباره انتظار بالای هواداران از تیمی که قهرمانی‌های متوالی کسب می‌کند تصریح کرد: آنها حق دارند. طرفدار نبض یک تیم است. وقتی هیاهو دارد و هیجان برای قهرمانی را احساس می‌کنید یعنی تیم هم راه را صحیح و درست رفته است.

پروسه نقل و انتقالات خیلی پیچیده است

خلیلی درباره نارضایتی تعدادی از طرفداران بابت عملکرد نقل و انتقالاتی باشگاه ادامه داد: آنها دوست دارند هر بازیکن خوبی را با پیراهن پرسپولیس ببینند. پروسه نقل و انتقالات خیلی پیچیده است. زاویه‌های مختلفی دارد که باید نزدیک مذاکره‌ها بود تا متوجه شد.

او ادامه داد: باشگاه به هر حال در تلاش است تا مدافع یا وینگر چپ استخدام کند. بهتر است بازیکن با کیفیت بیاید تا شخصی که هیچ رزومه مشخصی ندارد و چیزی جز دردسر نیست.

خوشحالم یک نفر به پنج نفر رسید

مدیر تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس در خصوص حضور بازیکنان تیم‌های پایه باشگاه در لیست گاریدو برای فصل جاری تاکید کرد: وقتی کارم را در پست مدیریتی جدید در باشگاه آغاز کردم یک نفر توانستیم به بزرگسالان بدهیم اما رفته رفته به تعداد آ نها اضافه شد تا به پنج نفر برسد. حالا امسال هم خوشحالم همین اتفاق افتاده است. اینکه بازیکنانی همچون بابایی، رفیعی، سورگی و.. در گذشته به پرسپولیس کمک خیلی کوچکی کردند من را خوشحال می‌کند. امیدوارم امسال هم نفراتی همچون علیرضا عنایت و حسین حاجی زاده و سایر نفرات جوان هم بتوانند تأثیر خوبی روی تیم داشته باشند. امیدوارم از آنها استفاده شود تا استعدادهای خود را شکوفا کنند.

گاریدو نیازمند زمان است/ پروسه نقل و انتقالات خیلی پیچیده است

فعلا سرمربی را ندیدم

خلیلی درباره اینکه چرا گاریدو در تمرینات تیم‌های پایه حاضر نشده است، گفت: به هر حال برنامه تیم بزرگسالان خیلی فشرده بود. به او و کادر فنی حق می‌دهم. ما هم خیلی برنامه سنگینی در تابستان داریم. قرار است آقای گاریدو به ورزشگاه درفشی فر بیاید تا تیم‌های پایه و کارهایی که انجام می‌دهیم را مورد بررسی قرار دهد.

پرسپولیس حمایت محض می‌خواهد

او صحبت‌های خود را اینگونه پایان داد و گفت: پرسپولیس مثل چند فصل گذشته فارغ از هر نتیجه حمایت می‌خواهد. هر وقت تمام و کمال حامی تیم بوده ایم نتیجه هم حاصل شده است. کارهای خیلی بزرگی در لیگ برتر و لیگ نخبگان داریم پس باید متحد باشیم و زمان کافی بدهیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ