هدف‌گذاری گل گهر در لیگ برتر/ تاثیر بازی تدارکاتی بر روند تیم

اقتصاد ایران: علیرضا محمد مربی تیم فوتبال گل گهر در رابطه با هدف گذاری این تیم گفت: ما برای قرارگیری در رده های بالایی جدول تلاش خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال گل گهر در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر کار خود را با هدایت مهدی تارتار آغاز می‌کند و در هفته اول این تیم در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی میهمان تیم ملوان است.

گل گهر یکی از باشگاه‌های فعال در نقل و انتقالات بوده است و این تیم تاکنون ۱۲ بازیکن ورودی داشته و ۸ بازیکن هم از جمع این تیم جدا شده اند. در رأس کارفنی هم پس از اینکه «مارینوس اوزونیدیس» حاضر به بازگشت به این تیم نشد، مدیران باشگاه پس از بررسی گزینه‌های مختلف مهدی تارتار که در فصل گذشته و در ملوان توانسته بود آمار خوبی را از خود به جای بگذارد را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کردند.

آرمان اکوان، «عثمان اندونگ»، علی قربانی، امید حامدی فر، پیمان بابایی، سامان نریمان جهان، علی اصغر شیخ الاسلامی، علیرضا کاظمی، فرزین گروسیان، «گوستاوو واگنین»، مجید عیدی و محمد مهدی زارع از جمله بازیکنانی هستند که در فصل جدید با پیراهن گل گهر به میدان خواهند رفت.

بهنام برزای، «روبرتو تورس»، سامان فلاح، سعید سحرخیزان، عباس شرفی، علیرضا آرتا، علیرضا کوشکی و مهدی ممی زاده هم از جمله بازیکنانی هستند که از گل گهر جدا شده اند و فصل جدید با پیراهن تیم دیگری پا به زمین خواهند گذاشت.

علیرضا محمد که در این فصل هم یکی از دستیاران تارتار در گل گهر است در گفت و گو با خبرنگار مهر، در رابطه با وضعیت این تیم اظهار داشت: شرایط خیلی خوبی داریم و پس از پایان مسابقات فصل بیست و سوم یک اردو را در تهران برپا کردیم و ۳ بازی تدارکاتی مقابل خیبر خرم آباد، چادرملو و استقلال تهران که واقعاً به بازیکنان کمک کرد را برگزار کردیم.

او ادامه داد: در دیدارهای تدارکاتی به نکات تاکتیکی که مدنظرمان بود دست یافتیم، تا به اینجای کار نقل و انتقالات خوبی را داشته ایم. گل گهر یک باشگاه با کیفیتی است که از لحاظ تجهیزات و سخت افزار امکانات بسیار خوبی دارد و هدفمان کسب ارتقای رتبه این تیم نسبت به فصل گذشته است که امیدوارم به این مهم دست یابیم.

محمد تصریح کرد: هدف ما قرارگیری در رده‌های بالای جدول است و از بازی اول برای دستیابی به هدفمان تلاش خواهیم کرد و در تمام بازی‌ها برای کسب ۳ امتیاز وارد زمین خواهیم شد و با توجه به بازیکنانی که در اختیار داریم نهایت توانمان را برای دست یابی به پیروزی در هر بازی به کار خواهیم گرفت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ