پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه آب‎شیرین کن بندر دیر

اقتصاد ایران: بوشهر- فرماندار شهرستان دیر گفت: پروژه آب‎شیرین کن دیر بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در ماه‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، یونس باربرز صبح پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دیر با بیان اینکه امروز غزه با بدن‌های تکه و پاره مردان، زنان و کودکانش کربلاست، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در میان سکوت مرگبار جامعه بشری در روزهای اخیر یک مدرسه را مورد هدف قرار داد و به گورستان تبدیل کرد و رکورد آدم‌کشی را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه موفقیت دولت چهاردهم موفقیت نظام است، افزود: امیدواریم روند خدمات دولت سیزدهم در دولت چهاردهم ادامه یابد و تکمیل شود و مردم از خدمات نظام اسلامی بهره‌مند شوند.

باربرز با تاکید بر فراهم کردن شرایط حضور اقشار مختلف مردم در پیاده روی اربعین و کمک به برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان، ادامه داد: پیاده روی اربعین یک کار فرهنگی بزرگ و اثرگذار و انسان ساز است. محدودیتی برای رفتن کارمندان ادارات به پیاده‌روی اربعین وجود ندارد.

فرماندار شهرستان دیر با تاکید بر لزوم آماده‌سازی پروژه‌های هفته دولت برای افتتاح یا کلنگ زنی، افزود: کارخانه سیمان سفید آبدان و ۵ مدرسه خیرساز در هفته دولت در شهرستان کلنگ زنی می‌شود.

اصلاح مسیر جاشک

وی بیان کرد: فاز اول پیچ‌های جاشک، فاز اول مسیر جاشک به آبدان و فاز اول آبدان به دوراهک، مرکز جامع سلامت بردخون و آبدان، پانسیون پزشکان بیمارستان دیر، کتابخانه آبدان و روشنایی ورودی غربی شهر دیر به طول ۵.۵ کیلومتر از جمله پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت است.

باربرز درباره آخرین وضعیت پروژه جاده وفاق، عنوان کرد: ۷۰۰ متر از لاین اول جاده وفاق به دلیل مشکل فنی که دارد هنوز آسفالت نشده که با برطرف شدن آن در آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی یادآور شد: به همت یکی از مؤسسات خیریه تهران، تعداد ۶ هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان بی‌بضاعت شهرستان دیر توزیع خواهد شد.

فرماندار شهرستان دیر درباره ایستگاه شماره ۲ برق دیر، گفت: خط انتقال این پروژه رو به اتمام است، فنداسیون نیز انجام شده و به‌زودی دکل‌ها نصب می‌شود.

انتقال آب به روستاها

وی درباره وضعیت آبشیرین کن شهر دیر نیز ابراز کرد: این پروژه بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در ماه‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

باربرز ادامه داد: خط انتقال آب از مخزن ذخیره ۱۰ هزار مترمکعبی دیر تا روستای اُلی سال گذشته اجرا شد، امسال خط انتقال آب از روستای اُلی تا جبرانی و در آینده هم خط انتقال آب از جبرانی تا روستای دمیگز اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: امسال ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبارات آلایندگی به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان واریز شده است.

کمک به آزادی زندانیان

فرماندار شهرستان دیر از جمع آوری کمک برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شهرستان با کمک خیرین و شرکت‌های مستقر در منطقه خبر داد و گفت: در سفر آینده رئیس قوه قضائیه به استان بوشهر، تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد آزاد می‌شوند.

وی در پایان خواستار سرکشی مدیران به منازل نیازمندان جامعه و حل مشکلات آنها شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ