شعب تخصصی رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان دایر می شود

اقتصاد ایران: عباس آباد- رییس کل دادگستری مازندران گفت: شعب تخصصی رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان در آینده نزدیک راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس پوریانی چهارشنبه شب در نشت با فعالان اقتصادی در شهرک صنعتی عباس آباد، افزود: حمایت از تولیدات داخلی و رفع موانع پیش روی تولید به عنوان یکی از موضوعات مهم در سند تحول قضائی مطرح شده و مورد تاکید قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به بازدید انجام شده از شهرک صنعتی عباس آباد، ادامه داد: مشکلاتی در این شهرک وجود دارد و مسئولان ذیربط این مشکلات را مطرح کردند که ان شاالله این موارد در قالب مصوبه، مورد پیگیری قرار گرفته و از همه ظرفیت‌ها برای رفع این مشکلات استفاده خواهد شد.

پوریانی با بیان اینکه احساس ناامنی در سرمایه گذاران باید رفع شود، تصریح کرد: با افرادی که در مسیر تولید، ناامنی اقتصادی ایجاد کنند، برخورد جدی و قاطع می‌شود که در این راستا مجازات‌های تکمیلی نیز در کنار مجازات اصلی مد نظر خواهد بود.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران افزود: مقرر شد، با حضور رئیس و دادستان حوزه قضائی عباس آباد جلساتی به صورت منظم با مسئولین شهرک صنعتی برگزار و موانع و مشکلات پیش روی تولید در این شهرک با بهره مندی از ظرفیت دستگاه قضائی مرتفع شود.

پوریانی در ادامه اظهار کرد: متأسفانه با ۳۱ نفر برای ایجاد واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی عباس آباد قرارداد منعقد شده و از ۱۵ سال پیش تاکنون، زمین در اختیار این افراد قرار گرفته است؛ ولی اقدامی در راستای تولید از سوی آنها انجام نشده و این مهم نیز از موضوعاتی است که باید به جد از سوی دادستان شهرستان عباس آباد و مسئولین شهرک صنعتی مورد پیگیری قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری مازندران تاکید کرد: توقع داریم مدیر شهرک صنعتی عباس آباد و مسئولین شهرک صنعتی استان نسبت به مساله مذکور توجه ویژه لحاظ کنند.

پوریانی خاطرنشان کرد: در مقابل، افرادی نیز از اهلیت سرمایه‌گذاری در استان مازندران برخوردار هستند که باید با جذب این افراد و نگاه کارشناسی دقیق، نسبت به جذب سرمایه گذار اقدام شود.

برای حمایت از تولید تعارف نداریم

وی یادآور شد: ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و برخی مشکلات مطرح شده این شهرک در ستاد مذکور مطرح و مورد رسیدگی و پیگیری قرار خواهد گرفت.

رئیس کل دادگستری مازندران همچنین از ایجاد شعب تخصصی رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان در آینده نزدیک خبر داد و افزود: در بحث حمایت از تولید و سرمایه گذاری با هیچ فردی تعارف نداریم و از همه ظرفیت دستگاه قضائی استان در این مسیر بهره خواهیم برد.

پوریانی در ادامه با اشاره به فعالیت اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان، اظهار کرد: در بحث اعطای تسهیلات اگر شرکتی واقعاً نیازمند دریافت تسهیلات بود، موضوع در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی با حضور مدیران بانک‌های استان مطرح و پیگیری‌های لازم در این خصوص انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران، در قالب دستور قضائی محسوب شده و لازم الاجرا خواهد بود.

گفتنی است دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران و معاونین قضائی دادگستری استان در این بازدید رئیس کل دادگستری مازندران را همراهی کردند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ