شبکه اجتماعی تردز، رقیب ایکس، احتمالاً قابلیت پست‌های ناپدیدشونده را اضافه می‌کند

اقتصاد ایران: تردز ممکن است با معرفی قابلیت پست‌های موقت، رقابت را برای پلتفرم ایکس سخت کند.

بنابر گزارش Tech Crunch، پلتفرم اجتماعی تردز در حال کار روی ویژگی جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا پست‌های خود را به‌صورت موقت منتشر کنند. این ویژگی که شباهت زیادی به بخش Fleets در توییتر سابق دارد، این امکان را ایجاد می‌کند که پست‌ها و پاسخ‌های کاربران پس از ۲۴ ساعت ناپدید شوند.

کریس مسینا، متخصص فناوری، ویژگی پست‌های موقت ۲۴ ساعته را در تردز کشف کرد. با ادغام تردز با Fediverse، پست‌ها به‌صورت گسترده‌تری پخش می‌شوند؛ اما قابلیت حذف پست‌ها از Fediverse هنوز وجود ندارد. به‌همین‌دلیل، پست‌های موقت فقط در محیط تردز حذف‌شدنی خواهند بود و به‌صورت دائمی در Fediverse باقی می‌مانند.

ادغام تردز با Fediverse گامی مهم برای گسترش دسترسی به محتوا و ایجاد جامعه‌ی آنلاین بزرگ‌تر است. با‌این‌حال، این ادغام مشکلات فنی و حقوقی جدیدی نیز به‌همراه دارد.

هنوز مشخص نیست که پست‌های موقت در تردز برای آزمایش گسترده‌تر منتشر خواهند شد یا نه. سخن‌گوی متا تأیید کرد که این ویژگی فقط نمونه‌ی اولیه‌ی داخلی است و در‌حال‌حاضر به‌صورت خارجی آزمایش نمی‌شود.

بااین‌حال، اگر ویژگی مذکور به‌طور گسترده‌ای پذیرفته شود، می‌تواند تردز را جذاب‌تر از قبل کند؛ زیرا تنها مکانی خواهد بود که این نوع محتوای محدود به زمان را ارائه می‌دهد. این ویژگی می‌تواند به جذب کاربران بیشتری که از ایکس خارج می‌شوند، کمک کند؛ زیرا ایکس دیگر محتوای موقت ارائه نمی‌دهد.

مقالات مرتبط
  • نمایش بازدید پست‌ها به شبکه اجتماعی تردز می‌آید
  • تردز چیست ؛ تمام قابلیت های Threads، شبکه اجتماعی متنی اینستاگرام

درنهایت، باید گفت که این ویژگی می‌تواند به کاربران کمک کند تا بدون نگرانی از دائمی‌بودن پست‌های خود، محتوای بیشتری به‌اشتراک بگذارند. با‌توجه‌به اینکه تردز در‌حال‌حاضر بیش از ۲۰۰ میلیون نفر کاربر فعال ماهانه دارد، این ویژگی می‌تواند به رشد و تعامل بیشتر این پلتفرم کمک کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ