اعتراف رسانه عبری به قدرت حزب الله درشلیک ۲۰۰ موشک طی چند دقیقه

اقتصاد ایران: رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اشاره به توانمندی نظامی بالای مقاومت اسلامی لبنان اذعان کردند که حزب الله قادر است ۲۰۰ موشک در چند دقیقه به سمت تل آویو شلیک کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، با این‌که هنوز انتقام ترور شهیدان «اسماعیل هنیه» و «فؤاد شکر» از سوی محور مقاومت انجام نشده، اما اثرات آن روی صهیونیست‌ها مشهود است.

در همین ارتباط، رسانه‌های رژیم صهیونیستی در گزارشی با اذعان به قدرت موشکی جنبش حزب الله لبنان گزارش دادند که حزب الله قادر طی چند دقیقه ۲۰۰ موشک به سمت تل آویو شلیک کند.

پیشتر نیز روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در گزارشی نوشت که حزب‌الله لبنان از روز ۸ اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون بالغ بر ۷۵۰۰ موشک و ۲۰۰ پهپاد به سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده که در نتیجه این حملات ۴۳ اسرائیلی از جمله ۱۹ نظامی کشته شده و ۲۷۱ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

این روزنامه همچنین به نقل از آمارهای اداره مالیات اعلام کرد که از زمان آغاز درگیری‌ها در سرزمین‌های شمالی تاکنون بالغ بر ۴۳۷۸ مورد درخواست غرامت وارد شده به ساختمان‌ها و اراضی شهرک‌های صهیونیستی شمال سرزمین‌های اشغالی دریافت شده است. البته این آمار نهایی نیست و خسارت‌هایی وجود دارد که هنوز ارزیابی نشده است.

گفتنی است که با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان با هدف درگیر کردن بخش عمده‌ای از ارتش صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین ضد اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین اقدام کرده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ