مردم باید در متن تصمیم گیری و تحولات جامعه باشند

اقتصاد ایران: قزوین-معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین با بیان اینکه مردم باید در متن تصمیم گیری و تحولات جامعه باشند گفت: شکل‌گیری حکمرانی مردمی مورد تأکید امامین انقلاب بود.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس کاظمی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست صمیمی مجموعه‌های مردم نهاد استان قزوین اظهار کرد: تأکید امام (ره) براین بود تا حکمرانی مردمی شکل بگیرد و اینکه امروز با بخش‌هایی از روش‌های حکمرانی فعلی را نقد می‌کنیم به خاطر این امر است که از حکمرانی و مدل الگوی امام راحل (ع) فاصله گرفتیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین بیان کرد: مردم باید در متن تصمیم گیری و تحولات جامعه باشند که اگر خلاف این فرآیند اتفاق بیفتد همان مسائل پیش می‌آید که شما در گلایه‌مندهایتان به آنها اشاره کردید.

وی با تأکید بر اینکه اکنون ما باید به الگوی اصلی خود بازگردیم ادامه داد: جدی‌ترین شعار دولت سیزدهم و حتی تأکید رهبر انقلاب در زمان تنفیذ آیت‌الله رییسی «راهبرد حکمرانی مردمی یا مردم» بود، رهبر انقلاب در همان جلسه به این موضوع تأکید و توجه کردند.

این مسوول ابراز کرد: مسئله مغفول مانده حکمرانی مردمی در دولت‌های گذشته کمرنگ بود اما در سه سال گذشته تلاش زیادی در این خصوص انجام شد و مسیر درستی در حال طی شدن بود که اگر این مسیرها ادامه پیدا کند امکان گره‌گشایی از مسائل وجود خواهد داشت.

وی تأکید کرد: مسئله حکمرانی مردم در جامعه علاوه بر توجه به استمرار نیاز دارد و امیدواریم کسانی که در جایگاه خادم مردم قرار می‌گیرم این امر را در دستور کار خود قرار دهند چراکه حل چالش‌ها در مسائل مختلف به‌ویژه مسائل محیط زیست، مسائل اجتماعی و فرهنگی به دست مردم مرتفع خواهد شد.

کاظمی در پایان با تأکید بر اینکه تعارض منافع آزاردهنده بود گفت: نسخه درمان مسائل در حضور، فعالیت و سپردن امور به مردم است که اگر خلاف این امر اتفاق بیفتد مسیر به‌سوی ناکارآمدی پیش خواهد رفت و در این بین نقش تشکل‌های مردمی بسیار مهم و مؤثر خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ