پرداخت ۸۰ میلیارد تومان تسهیلات به حوزه صمت و کشاورزی رزن

اقتصاد ایران: همدان-فرماندار شهرستان رزن گفت: از ابتدای امسال بیش از ۸۰ میلیارد تومان برای حوزه صمت و کشاورزی تسهیلات پرداخت شده است که اشتغال ۷۵ نفری را به دنبال داشته است‌.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر غفاری‌آثار صبح چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان با بیان اینکه ۴۲ درصد تسهیلات اشتغال به افراد تحصیلکرده بیکار پرداخت شده است گفت: از ابتدای امسال بیش از ۸۰ میلیارد تومان برای حوزه صمت و کشاورزی تسهیلات پرداخت شده است که اشتغال ۷۵ نفری را به دنبال داشته است‌.

غفاری‌آثار افزود: همچنین ۱۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی هم از طریق نهادهای حمایتی شامل کمیته امداد، بهزیستی و بسیج سازندگی از ابتدای امسال به ۱۷۲ نفر پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه بحمدالله شهرستان رزن در دولت سیزدهم در حوزه اشتغال عملکرد درخشانی داشته است گفت: شهرستان رزن دو سال پیاپی مقام نخست استان را در ایجاد اشتغال در سامانه رصد داشته است.

فرماندار رزن با بیان اینکه سهمیه امسال اشتغال شهرستان رزن برای ثبت در سامانه رصد هزارو ۱۷۵ نفر تعیین شده است گفت: از ابتدای امسال برای ۶۱۱ نفر شغل ایجاد شده که از این تعداد ۵۰ نفر فارغ‌التحصیلان بیکار بوده اند.

غفاری آثار افزود: تا به امروز ۵۲ درصد از سهمیه اشتغال شهرستان رزن در سامانه رصد محقق شده است که امسال هم شهرستان رزن مقام نخست استان را در ایجاد اشتغال کسب کرده است.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان رزن هم با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی مشاغل خانگی گفت: امسال ۱۲ میلیارد ۹۰۰ میلیون تومان سهمیه تسهیلات مشاغل خانگی برای شهرستان رزن پیش بینی شده است.

فرامرز کرملو افزود: از این میزان بیش از ۸ میلیارد تومان تسهیلات به استان برای پرداخت به متقاضیان معرفی شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ