موافقت اعضای کمیسیون آموزش با برنامه‌های چهار وزیر پیشنهادی

اقتصاد ایران: سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی علوم با کسب آرای اکثریت، توانست موافقت اعضای کمیسیون تخصصی آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی را بدست آورد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان عظیمی‌راد در تشریح بررسی برنامه وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم، گفت: سوابق و برنامه‌های وزرای پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در جلسات کمیسیون و با حضور وزرای مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

عظیمی‌راد افزود: دکتر حسین سیمایی صراف، وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری طی هفته جاری دو جلسه در کمیسیون آموزش حضور پیدا کرد و ضمن ارائه سوابق کاری خود، برنامه‌های پیش‌بینی شده‌ای را برای وزارتخانه عتف مطرح کرد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اعضای کمیسیون حاضر در جلسه با بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری صلاحیت وی را به رأی گذاشتند، افزود: وزیر پیشنهادی با آرای اکثریت توانست موافقت اعضای کمیسیون تخصصی آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی را کسب نماید.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعضای کمیسیون با چند شرط اساسی به وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری رأی موافق دادند، اظهار داشت: سیمایی صراف وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری با پذیرش شروط اعضای کمیسیون آموزش همچون توجه ویژه وزیر بر واگذاری توان مدیریتی ستاد وزارتخانه و رؤسای دانشگاه‌ها به مدیران قوی و بی حاشیه، توجه ویژه به اسناد بالا دستی نظام در حوزه آموزش عالی از جمله سند دانشگاه اسلامی و نقشه جامع علمی کشور و تعهد وزیر بر اجرای کامل برنامه پیشنهادی ارائه شده به کمیسیون؛ توانست موافقت اعضای کمیسیون تخصصی را کسب نماید.

گفتنی است کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با عنوان کمیسیون فرعی با برنامه‌های دو وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی موافقت کردند.

لازم به ذکر است کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری دیروز با برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نیز موافقت کرده بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ