جلال حسینی: تاج باید از پرسپولیسی‌ها عذرخواهی کند

اقتصاد ایران: مربی پرسپولیس با عصبانیت شدید از ادعای ریاست فدراسیون، مدعی است تاج ابتدا باید از این باشگاه بابت اتفاقات طول فصل عذرخواهی کند.

ورزش سه: مهدی تاج روز گذشته در تبریز ادعایی جنجالی مطرح کرد و در بخشی از صحبت‌هایش با اشاره به قهرمانی پرسپولیس در دقایق پایانی فصل گذشته، با گلی که آفساید بوده، از استقلال عذرخواهی کرد. صحبتی که خیلی زود در فضای مجازی دست به دست شده و واکنش‌های زیادی به همراه داشت.

اکنون سیدجلال حسینی در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار "ورزش سه" نسبت به این ادعای رئیس فدراسیون موضع گرفته است که در‌ ادامه می‌خوانید.

اسطوره باشگاه پرسپولیس که اکنون دومین فصل مربیگری خود در این تیم را پشت سر می‌گذارد، درباره ادعای جنجالی مهدی تاج گفت: انتظار هر چیزی را در ابتدای فصل داشتیم جز‌ اینکه فدراسیون فوتبال به‌عنوان متولی فوتبال ایران، چنین ادعایی را مطرح کند و موضع خودشان را از همین ابتدا مشخص کنند. بله ما در این فدراسیون قهرمان شدیم. باید این چیزها و حرف‌ها علنی شود تا مشخص شود که چه فشارهایی روی بچه‌های ماست و ما اما برترین بودن خودمان را نشان می‌دهیم.

وی ادامه داد: آقای تاج که می‌گوید از استقلال عذر‌خواهی می‌کنم، فکر کنم اصلا لیگ ایران را درست نگاه نمی‌کنید و فقط حرف‌هایی که مشاوران شما می‌گویند را بر زبان می‌آورید. اگر قرار به عذرخواهی باشد چرا درباره هیچکدام از اشتباهات که علیه پرسپولیس نه در فصل گذشته که ادوار گذشته اتفاق افتاده صحبتی نکردید و آن زمان فکر عذرخواهی نبودید؟ چرا درباره همین بازی‌ای که ادعا می‌کنید و بابت آن عذرخواهی کردید از پنالتی نگرفته شده و عدم اخراج بازیکن حریف به سود پرسپولیس که خیلی بهتر و عادلانه می‌توانست شرایط را به سود پرسپولیس کند حرفی نمی‌زنید و بابت آن عذرخواهی نمی‌کنید؟ پرسپولیس به این فشارها عادت کرده و چه خوب که جواب این فشارها را در زمین و با قهرمانی می‌دهد تا نشان دهد هیچ‌کس نمی‌تواند مانع اراده این تیم شود.

جلال حسینی: تاج باید از پرسپولیسی‌ها عذرخواهی کند

سیدجلال حسینی که بابت این موضوع کاملا عصبانی بود در ادامه گلایه‌های خود گفت: آقای رئیس فدراسیون لیگ ایران را دیده‌اید؟ دیدید در طول فصل چه شده و چه اتفاقات علیه پرسپولیس افتاد؟ این اتفاقات جای تاسف دارد که رئیس فدراسیون لیگ را دنبال نکرده و بر واسه صحبت‌های مشاورانش این‌چنین ادعا می‌کند. مشاورانی که در طول این سال‌ها مشخص است چه شرایطی برای پرسپولیس شکل ‌داده‌اند. مطمئنا باشگاه و بازیکنان ما جواب این رفتار و صحبت‌ها را خواهند داد. از این فشارها خیلی علیه ما بوده و چه خوب که الان کاملا نمایان شده. اصلا به اتفاقات کل فصل کاری ندارم که به گواه کارشناسان کلی تصمیم اشتباه علیه ما بوده، ولی برای ما جالب است رئیس فدراسیون درباره بازی‌ای ادعا می‌کند که در همان بازی هم اشتباهات بزرگی علیه ما بود. از اخراج و پنالتی چطور گذشتند و چنین ادعایی مطرح کردند؟

جلال حسینی: تاج باید از پرسپولیسی‌ها عذرخواهی کند

وی ادامه داد: آقای تاج فکر می‌کند مشاورانش هر چه بگوید درست است. ما انتظار داریم باشگاه با قدرت پای این موضوع باشد تا فدراسیون از تیم پرسپولیس و هوادارانش عذرخواهی کند و هیچ کس نمی‌تواند قهرمانی ما را زیر سوال ببرد. اگر این اتفاق نیفتد مطمئن باشید بار دیگر جواب محکم‌تری هواداران ما خواهند داد. به نفر اول فدراسیون بدون اینکه خودش بررسی داشته باشد حرف‌هایی دیکته شده تا این‌چنین موضع بگیرد. این فدراسیون سال‌ها نشان داده که به چه شکل علیه پرسپولیس بوده، اما این چیزها نمی‌تواند علیه مسیر ما باشد. آقای تاج بروید اتفاقات کل فصل را ببینید و البته بازی آخر را بعد بیایید عذرخواهی کنید.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ