خدمات پزشکی قانونی با سهولت به زائرین اربعین ارائه شود

اقتصاد ایران: رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: در ایام اربعین خدمات پزشکی قانونی باید با سهولت و در سریع‌ترین زمان ممکن به مردم ارائه شود.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عباس مسجدی؛ رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور، در مراسم تکریم و معارفه معاون پزشکی و آزمایشگاهی سازمان پزشکی قانونی با تأکید بر لزوم تکریم زائرین عزیز در مراسم اربعین تصریح کرد: در این ایام خدمات پزشکی قانونی به ویژه در استان‌های مرزی باید با سهولت و در سریع‌ترین زمان ممکن به مردم ارائه شود و هر جا به خدمات سازمان نیاز بود ضمن تکریم، امکان بهره‌مندی از آن خدمت به راحتی و بدون معطلی برای مردم فراهم شود.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه علمی و لزوم پویایی و خلاقیت در سازمان افزود: معاونت پزشکی و آزمایشگاهی سازمان یکی از حوزه‌های مهم و تخصصی است که هر گونه اقدام، تصمیم‌گیری و سیاستگذاری در این بخش به طور مستقیم در حوزه‌های فنی و اظهارنظرهای کارشناسی تأثیرگذار است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور افزود: این معاونت به دلیل زیرمجموعه‌های تخصصی آن در چهار بخش معاینات بالینی، تشریح، کمیسیون و آزمایشگاه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و از نظر گستردگی خدمات، طول و عرض آن به اندازه کل سازمان است.

مسجدی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه معاونت پزشکی و آزمایشگاه و پیشرفت و توسعه این معاونت در سال‌های اخیر، تصریح کرد: اگر سازمان امروز به رشد و تعالی رسیده و در بین مردم و جامعه جایگاه قابل قبولی به دست آورده است نتیجه خدمات و تلاش‌های همکاران حوزه معاونت پزشکی و آزمایشگاهی است که در قالب انجام مأموریت‌ها به طور مستقیم با مردم در ارتباط هستند.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور ادامه داد: با وجود پیشرفت‌های قابل توجه معاونت پزشکی و آزمایشگاهی، هنوز تا رسیدن به قله و وضعیت مطلوب فاصله داریم به همین دلیل لازم است رویه موجود با قدرت و جدیت بیشتری ادامه یابد و کارها متوقف نشود.

وی همچنین ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌های ارزنده مسعود قادی پاشا معاون سابق پزشکی و آزمایشگاهی سازمان در طول مسئولیت پنج ساله در این معاونت افزود: در سال‌های گذشته اقدامات قابل توجهی در این معاونت صورت گرفت که زمینه رشد و تعالی سازمان را فراهم کرد که جای تقدیر و تشکر دارد اما از این پس دکتر قادی پاشا به عنوان مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمان که استانی پهناور و البته محروم است خدمت خواهند کرد که امیدواریم در جایگاه جدید نیز موفق و مؤید باشند.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با معرفی دکتر بابک سلحشور به عنوان معاون جدید پزشکی و آزمایشگاهی سازمان اظهار داشت: دکتر سلحشور از امروز معاون پزشکی و آزمایشگاهی سازمان خواهند بود که پیش از این مسئولیت اداره کل کمیسیون‌های سازمان را بر عهده داشتند که در این جایگاه شاهد تحولات و اقدامات قابل توجهی بودیم و برای ایشان هم در سمت جدید آرزوی توفیق دارم.

در ادامه این مراسم قادی پاشا معاون سابق پزشکی و آزمایشگاهی سازمان با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته در این معاونت طی سال‌های اخیر گفت: یکی از اقدامات قابل توجه سال‌های اخیر تولید کیت‌های ژنتیک بود به نحوی که امروز در تهیه و فراهم کردن این کیت‌ها با هیچ مشکلی مواجه نیستیم این در حالی است که در حوادثی مانند منا برای تهیه کیت به شدت دچار کمبود و مشکل بودیم.

وی ساخت دستگاه‌هایی همچون اتوسمپلر، هموژنایزر و الکل سنج تنفسی را از دیگر اقدامات قابل توجه سال‌های اخیر عنوان کرد و افزود: در روزهای آینده دستگاه جدید هداسپیس نیز که مراحل نهایی تست و ارزیابی را می‌گذراند رونمایی و ارائه خواهد شد که کاری بزرگ و قابل توجه است.

در پایان دکتر سلحشور معاون جدید پزشکی و آزمایشگاهی سازمان نیز با قدردانی از خدمات قادی پاشا اظهار داشت: تمام تلاش و سعی من در مجموعه معاونت پزشکی و آزمایشگاهی انجام هرچه بهتر خدمات و اعتلای اهداف عالیه سازمان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ