۷ هزار انشعاب شبکه فاضلاب در تربت حیدریه اجرایی شده است

اقتصاد ایران: تربت حیدریه- مدیر پروژه‌های آبی شرکت مجری طرح ملی فاضلاب تربت‌حیدریه گفت: ۷ هزار انشعاب شبکه فاضلاب در تربت حیدریه با هزینه‌ای بالغ بر سه هزار میلیارد ریال اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، نوید مشتاقی عصر چهارشنبه در جریان بازدید اصحاب رسانه از مراحل انجام طرح ملی فاضلاب تربت‌حیدریه و تصفیه‌خانه این خطه اظهار کرد: حجم عملیات ۳۵۰ کیلومتر است که قبل انعقاد قرارداد، ۲۵۰ کیلومتر آن توسط شرکت آب و فاضلاب شهرستان تربت‌حیدریه انجام شده‌بود.

مدیر پروژه‌های آبی شرکت مجری طرح ملی فاضلاب تربت‌حیدریه گفت: ۷ هزار انشعاب شبکه فاضلاب در تربت حیدریه با هزینه‌ای بالغ بر سه هزار میلیارد ریال اجرایی شده است که مابقی تا پایان سال جاری انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این میزان فعالیت معادل حدود هفت هزار انشعاب خانگی است، گفت: برای تحقق آن تاکنون سه هزار میلیارد ریال اعتبار تنها در بخش فاضلاب شهری صرف شده‌است.

مشتاقی ظرفیت تصفیه‌خانه را نیز، ۱۳ هزار مترمکعب در شبانه روز اعلام و اظهار کرد: در طرح نهایی قرار است این رقم به ۲۵ هزار متر معکب در شبانه روز ارتقا یابد.

انعقاد قرارداد طرح ملی فاضلاب در راستای مسؤولیت اجتماعی

در ادامه محمدتقی هاشمی، مشاور مسؤولیت اجتماعی پروژه‌های آبی مجری ملی فاضلاب شهرستان تربت حیدریه در پیوند با مشکل پیش آمده گفت: اگر فولاد رُخ به تعهدات خود عمل نکند، تا حدی می‌توانیم هزینه‌های خود را از منابع دیگر تأمین کنیم.

مشاور مسؤولیت اجتماعی پروژه‌های آبی مجری ملی فاضلاب شهرستان تربت حیدریه افزود: البته نباید مردم و مسؤولان این نکته را فراموش کنند که انعقاد قرارداد طرح ملی فاضلاب در راستای مسؤولیت اجتماعی شرکت است.

وی گفت: سود شرکت از زمانی که طرح فاضلاب به طور کامل به اتمام برسد، از محل فروش پساب تصفیه خانه تأمین خواهد شد و لذا هنوز به مرحله درآمدزایی نرسیده‌است.

هاشمی افزود: ایجاد کارگاه خیاطی برای بانوان سرپرست خانوار و ایجاد چند فضای ورزشی به توصیه مسؤولان محلی، از دیگر به دیگر فعالیت‌های عام‌المنفعه و در راستای تحقق مسؤولیت اجتماعی است که تاکنون شرکت انجام داده‌است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ