حزب اعتدال و توسعه از کابینه پیشنهادی پزشکیان حمایت کرد

اقتصاد ایران: شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در ارتباط با کابینه پیشنهادی مسعود پزشکیان، رییس جمهور منتخب بیانیه صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در ارتباط با کابینه پیشنهادی مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب بیانیه صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

"یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا کُونُوا قَوَّامِینَ بِالْقِسْطِ شُهَدَاءَ لِلَّهِ وَلَوْ عَلَی أَنْفُسِکُمْ ”
"مؤمنان! به عدالت رفتار کنید و برای خدا گواهی دهید هرچند به زیان شما باشد"

ملت بزرگ وآگاه ایران برای ایجاد تحول وگره گشائی از مشکلات عمیق کشور، شخصیتی صدیق، پاکدست و پایبند به عهد را به عنوان نهمین رئیس جمهور برگزید که از مهمترین ویژگی‌های او می‌توان به مردمی بودن، شجاعت، عدالت خواهی، اعتدال گرایی، فساد ستیزی و شایسته سالاری اشاره نمود.

حضورگسترده مردم در پای صندوق‌های رأی نشان داد که علیرغم بمباران تبلیغاتی رسانه‌های بیگانه، ملت یکپارچه ایران به دوراز منازعات بیهوده سیاسی و ملاحظات قومی، فرقه‌ای و قبیله‌ای از کاندیدای محبوب خودحمایت نمود و یکبار دیگر نشان داد که مشارکت فعال در انتخابات می‌تواند در تعیین سرنوشت سیاسی کشور نقش تعیین کننده داشته باشد.

دکتر مسعود پزشکیان به عنوان منتخب شایسته ملت ایران، دست یاری و دوستی خود را صمیمانه به سوی همه جناح‌های فکری، احزاب و اقشار مختلف مردم دراز نمود تا برای استقلال، امنیت و سرافرازی "ایران" همه یکصدا بپا خیزند و تلاش نمود در مسیر "تکثرگرایی" و "شایسته سالاری" گام بردارد.

در آستانه تشکیل کابینه و در جریان انتخاب و معرفی وزرای دولت چهاردهم به مجلس شورای اسلامی برای کسب رأی اعتماد، متأسفانه برخوردهای تند و غیر منصفانه‌ای از سوی برخی اشخاص، گروه‌ها و جریان‌های سیاسی آمیخته با سهم خواهی درعرصه رسانه‌ای کشور بروز نمود که دور از انتظاربود.

تمامی کسانی که با ساختار و لایه‌های قدرت در کشور آشنایی دارند به خوبی می‌دانند که رئیس جمهور نمی‌تواند بدون توجه به دیدگاه‌های نهادهای ذیربط، مقامات عالی نظام و نمایندگان مجلس شورای اسلامی کابینه‌ای منسجم و مورد قبول تشکیل دهد و همه دولت‌های گذشته نیز در بهره گیری از مدیران ارشد کشور دچار نقاط قوت و ضعف بوده‌اند.

اکنون که رئیس جمهورمحترم با رعایت ملاحظات یاد شده و مشورت‌های فشرده، گزینه‌های نهایی خود را به مجلس شورای اسلامی معرفی کرده است، بر همگان تکلیف است که منتخب ملت را با تمام توان حمایت کنند تا دولت بتواند بر انبوه مشکلات بازمانده از گذشته فائق آید.

حزب اعتدال و توسعه که از آغاز نامزدی دکتر پزشکیان با تمامی توان و امکانات خود از فرزندشایسته ملت حمایت و پشتیبانی نمود، ضمن ارائه پیشنهادات و انتقادات سازنده، حمایت کامل خود را از رئیس جهور و کابینه دولت چهاردهم اعلام می‌دارد.

بدون شک ملت بزرگ ایران خواستار تغییر است و جریان‌های تحول خواه وظیفه دارند برای دستیابی به پیشرفت و توسعه کشوردر این مسیر گام بردارند.

از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی نیز انتظارمی رود با در نظر گرفتن شرایط خطیر و حساس کنونی و محدودیت‌های رئیس جمهور و تأکیدات مقام معظم رهبری بر ضرورت تعامل و همکاری مثبت وسازنده، تلاش نمایند تا دولت چهاردهم هرچه سریع‌تر کار خود را آغاز و مسئولیت خود را برعهده گیرد.

حزب اعتدال و توسعه
۲۴ مردادماه ۱۴۰۳

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ