تلگرام با قابلیت‌هایی هیجان‌انگیز تولد ۱۱ سالگی‌اش را جشن گرفت

اقتصاد ایران: تلگرام به‌مناسبت ۱۱ سالگی خود آپدیت جدیدی با مجموعه‌ای از تغییرات هیجان‌انگیز منتشر کرد.

تلگرام امروز ۱۱ ساله شد و به‌ همین مناسبت قابلیت‌های تازه‌ای ازجمله Star Reactions به این پیام‌رسان محبوب اضافه شده است.

Star Reactions

اکنون کاربران کاربران می‌توانند به‌لطف قابلیت Star Reactions در پست‌ها، مستقیماً از کانال‌ها و تولیدکنندگان محتوای مورد‌علاقه‌ی خود حمایت کنند.

براساس بیانیه‌ی تلگرام، صاحبان کانال‌ها ستاره‌های دریافت‌شده را می‌توانند به ارز دیجیتال Toncoin یا کمک‌هزینه‌ی تبلیغات تبدیل کنند.

ثبت رکورد بیشترین Star Reaction در تلگرام
Telegram

هر پست که Star Reactions دارد، تابلو امتیازات کاربرانی که بیشترین ستاره را فرستاده‌اند، نشان می‌دهد؛ اما کاربرانی که به حریم خصوصی خود اهمیت می‌دهند، می‌توانند از حضور در آنجا انصراف دهند.

برای فعال‌کردن Star Reactions در پست‌های خود، می‌توانید به بخش Reactions در تنظیمات کانال بروید و گزینه‌ی Paid Reactions را فعال کنید.

خرید اشتراک کانال با تلگرام استارز

خالقان محتوا اکنون می‌توانند لینک‌های دعوت ویژه‌ای ایجاد کنند که امکان عضویت کاربران در کانال را در ازای پرداخت ماهانه‌ی تلگرام استارز فراهم می‌کند.

محتوای پولی برای ربات‌ها

صاحبان کانال ها می‌توانند با ارسال عکس‌ها و ویدئوهای پولی در کانال‌های خود، کسب درآمد کنند. به‌روزرسانی جدید تلگرام، پست‌های پولی را برای ربات‌ها فعال می‌کند. بدین ترتیب برای استفاده از محتوای این ربات‌ها باید ارز اختصاصی تلگرام یعنی استارز را پرداخت کنید.

حمایت از سازندگان محتوا

زمانی‌که توسعه‌دهندگان یا صاحبان کانال‌ها از ستاره‌های خود برای دریافت جوایز تون‌کوین استفاده می‌کنند، تلگرام کارمزدی تقریباً صفر دریافت می‌کند.

اگر تولیدکنندگان محتوا تصمیم بگیرند ستاره‌ها را مجدداً برای تبلیغ کانال خود یا تبلیغات تلگرامی سرمایه‌گذاری کنند، تلگرام به آن‌ها ۳۰ درصد تخفیف می‌دهد.

تغییرات در کانال‌ها

وقتی در کانال تلگرام پست می‌گذارید، سایر کاربران معمولاً نام و تصویر کانال را به‌جای نام شما می‌بینند؛ اما در به‌روزرسانی جدید تلگرام می‌توانید کانال خود را بیشتر شبیه گروه‌ها کنید که در آن مدیران می‌توانند پست‌ها را با نام و عکس خودشان منتشر کنند.

مدیران کانال می‌توانند هر زمان که بخواهند با ضربه‌زدن روی عکس پروفایل در نوار پیام، مشخصات افرادی را مخفی یا ظاهر کنند که در کانال‌ها پست منتشر می‌کنند. خود ادمین‌ها هرگز قابل‌مشاهده نیستند؛ مگر اینکه به‌صراحت انتخاب کنند که در کانال با پروفایل خودشان پست بگذارند.

ابزار جدید مشاهده‌ی اسناد در iOS

در نسخه‌ی iOS تلگرام، اسنادی مانند pdf و xls یا docx اکنون در تب‌های جداگانه‌ی مرورگر داخلی تلگرام باز می‌شوند تا به شما کمک کنند به‌راحتی بین فایل‌ها و پیام‌ها در چت جابه‌جا شوید.

مقالات مرتبط
  • تلگرام در آستانه تغییری بزرگ است
  • ایران از نظر تعداد کانال تلگرامی و اعضای کانال‌ها رتبه سوم دنیا را دارد

در طول ۱۱ سال، تلگرام میزبان ۱۷ تغییر عمده از‌جمله اضافه‌شدن کانال‌ها، استوری، تلگرام استارز و تلگرام بیزنس بوده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ