فناوری شارژ ۳۲۰ وات ریلمی در کمتر از ۵ دقیقه، باتری گوشی را شارژ می‌کند

اقتصاد ایران: ریلمی امروز با برگزاری رویدادی فناوری شارژ ۳۲۰ واتی خود را به‌عنوان سریع‌ترین راه‌حل شارژ گوشی‌های هوشمند رونمایی کرد.

ریلمی امروز جزئیات فناوری شارژ ۳۲۰ واتی خود را منتشر کرد. این فناوری با نام سوپرسونیک شارژ ۳۲۰ وات (SuperSonic Charge) شناخته می‌شود و عنوان سریع‌ترین فناوری شارژ گوشی هوشمند جهان را ازآنِ خود کرده است.

ریلمی اعلام کرد که این فناوری شارژ ۳۲۰ واتی می‌تواند باتری گوشی هوشمند را در ۴ دقیقه و ۳۰ ثانیه به‌طور کامل شارژ کند. این فناوری شارژ باتری را در یک دقیقه به ۲۶ درصد شارژ می‌رساند و برای شارژ ۵۰ درصد باتری به کمتر از دو دقیقه زمان نیاز دارد.

فناوری شارژ ۳۲۰ واتی ریلمی کمی سریع‌تر از فناوری ۳۰۰ واتی ردمی است که باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی را در ۴ دقیقه و ۵۵ ثانیه به‌طور کامل شارژ می‌کند. این در حالی است که فناوری ریلمی باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی را در کمتر از ۵ دقیقه شارژ می‌کند.

ریلمی اعلام کرد که آداپتور برق ۳۲۰ واتی با نام Pocket Cannon عرضه خواهد کرد که چگالی توان ۳٫۳ وات بر سانتی‌متر مکعب و اندازه‌ی مشابه با شارژر ۲۴۰ واتی ریلمی دارد.

ریلمی اعلام کرد که Power Cannon از پروتکل‌های شارژ ازجمله UFCS (تا ۳۲۰ وات) و PD و SuperVOOC پشتیبانی می‌کند. شارژر جدید ریلمی دو پورت USB-C برای شارژ هم‌زمان دارد: یکی با توان خروجی ۱۵۰ وات برای انواع گوشی‌ ریلمی و دیگری ۶۵ وات برای انواع لپ‌تاپ.

پوستر معرفی فناوری شارژ ۳۲۰ واتی ریلمی
Realme

ریلمی در رویداد امروز ترانسفورمر ولتاژ AirGap را نیز رونمایی کرد. این محصول از تبدیل الکترومغناطیسی بدون تماس برای گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کند تا مطمئن شود که ولتاژ بالا در طول خطاهایی مانند خرابی مدار از باتری جدا می‌ماند و تجربه‌ی شارژ بدون خطر را تضمین می‌کند.

ریلمی می‌گوید که ترانسفورمر جدیدش کوچک‌تر از نوک انگشت است و ولتاژ را به ۲۰ ولت کاهش می‌دهد تا از باتری محافظت کند. این محصول به حفظ «بازدهی تبدیل استثنایی و مدیریت حرارتی» کمک می‌کند و به فناوری «سوپرسونیک شارژ ۳۲۰ واتی» اجازه می‌دهد تا به بازدهی توان حدود ۹۸ درصد دست یابد.

علاوه‌بر سوپرسونیک شارژ ۳۲۰ وات، ریلمی باتری تاشونده‌ی ۴۴۲۰ میلی‌آمپر‌ساعتی را رونمایی کرد. این باتری شامل چهار سلول است که ضخامت هر‌کدام به کمتر از ۳ میلی‌متر می‌رسد و افزایش ۱۰ درصدی ظرفیت را درمقایسه‌با طراحی‌های سنتی ارائه می‌دهد. برخی گمانه‌زنی می‌کنند که این باتری به‌معنی آماده‌سازی ریلمی برای عرضه‌ی گوشی تاشو است.

رویداد ریلمی فقط به معرفی باتری و شارژر محدود نشد. این برند دکمه‌ای غیرمتحرک و نمایشگری ضد‌بازتاب را برای گوشی‌های هوشمند رونمایی کرد.

دکمه‌ی غیرمتحرک عملکرد اسلایدی خواهد داشت و کنترل‌های لمسی برای زوم فوری و کلیک سریع ارائه می‌دهد. به‌طور خلاصه، این دکمه حس دوربین اختصاصی را در تلفن‌همراه ایجاد می‌کند.

نمایشگر ضدبازتاب با الهام از ساختار چشم پروانه، بازتاب‌ها را تا ۸۰ درصد کاهش می‌دهد و بافت کاغذی را برای مشاهده‌ی راحت محتوا حتی در نور شدید خورشید ارائه می‌دهد. همچنین با کاهش روشنایی نمایشگر، دید واضحی ارائه و مصرف انرژی را کاهش می‌دهد.

مقالات مرتبط
  • شارژر ۲۴۰ وات پیشرفته ریلمی با قیمت بسیار عجیب رونمایی شد
  • فناوری شارژ ۲۴۰ وات اوپو معرفی شد؛ شارژ کامل گوشی در تنها ۹ دقیقه

ریلمی درباره‌ی فناوری AI Motion Picture و AI Gaming Super Resolution نیز صحبت کرد. فناوری تصویر متحرک هوش مصنوعی با NEXT AI پشتیبانی می‌شود و تصویری واحد را به ویدئو پویای ۲۵ فریمی تبدیل می‌کند. فناوری AI Gaming Super Resolution از هوش مصنوعی درون دستگاه برای ارائه‌ی ‌تصاویر روان و واضح استفاده می‌کند.

Realme Holo Audio نیز با امکان تنظیم موقعیت صدا برای اطمینان از اینکه هشدارهای تماس ورودی تمرکز کاربر روی بازی را مختل نمی‌کند، تجربه‌ی بازی فراگیر را ارائه می‌دهد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ