توسعه ورزش بهترین نشانه توسعه یافتگی و رشد زیرساخت های کشور است

اقتصاد ایران: تهران- استاندار تهران در مراسم بدرقه کاروان پارالمپیک کشور گفت: توسعه ورزش بهترین نشانه توسعه یافتگی و رشد زیرساخت های کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری شامگاه چهارشنبه در مراسم بدرقه کاروان پارالمپیک کشورمان طی سخنانی گفت: جامعه‌ای که با ورزش عجین می‌شود، حیات جاودانه ای به واسطه نشاط انسانی و اجتماعی خواهد داشت.

وی گفت: فضای نورانی حاکی از حضور همه عزیزانی که برای افتخارآفرینی ورزش تلاش کردند و نیز افرادی که با ایجاد مقدمات چنین افتخاراتی تلاش کردند، مغتنم است، از والدین ورزشکاران نیز باید تقدیر کرد، که فرزندان را مورد حمایت قرار دادند تا در این مسیر شکوفا قرار بگیرند.

استاندار تهران گفت: از ورزشکاران عزیزی که حقیقتاً با روحیه قوی، جسم پویا، عقل سالم و ایجاد توانمندی جسمی تلاش می‌کنند، افتخاراتی برای جامعه کسب کنند، تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه ورزش نشان از توسعه یافتگی دارد، اظهار کرد: ورزش و توسعه ورزش بهترین نشانه‌ای است، که کشور ما را مورد سنجش قرار می‌دهد، رشد ورزش نشان دهنده رشد و تعالی همه زیرساخت‌های اجتماعی سیاسی و زمینه‌هایی است، که اعتلا کشور و توسعه یافتگی را اثبات می‌کند.

فخاری گفت: من به سهم خود، به عنوان خادمی در استان تهران افتخار می‌کنم، که در امورات ورزشکاران اگر لایق باشیم، قدمی بردارم، به واقع تربیت نسل آینده از ورزشکاران شروع می‌شود و تداوم وی یابد.

وی اضافه کرد: اگر به الگوهای اجتماعی که در ورزشکاران ایجاد می‌شود، توجه نشود و مورد کندوکاو قرار نگیرد، زیان‌های جبران ناپذیری وارد می‌کند، باید بپذیریم، حقیقتاً شأن و حق ورزشکاران ما جایگاه رفیع است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ