افزایش شمار شهدای طوباس در کرانه باختری به ۵ نفر

اقتصاد ایران: منابع رسانه‌ای از افزایش شمار شهدای طوباس در کرانه باختری به ۵ نفر خبر داده و اعلام کردند که نیروهای مقاومت در این منطقه درگیری مسلحانه شدیدی با نظامیان صهیونیست انجام داده و تلفات مستقیم به آنها وارد کردند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در حالی که درگیری‌های مسلحانه شدید در شهر طوباس در شمال شرقی کرانه باختری اشغالی بعد از حمله وحشیانه نظامیان صهیونیست به این منطقه، از سپیده دم امروز ادامه داشت، منابع محلی از شهادت پنج جوان فلسطینی به دست نیروهای اشغالگر خبر دادند.

منابع گزارش دادند که چهار جوان فلسطینی در شهر طمون در طوباس در جریان حمله پهپادی ارتش اشغالگر به شهادت رسیدند و نیروهای دشمن، اجساد این شهدای فلسطینی را مصادره کرده‌اند.

یک اسیر آزاد شده فلسطینی به نام «فائز ابوعامر» نیز صبح امروز در جریان درگیری شدید با نیروهای اشغالگر بعد از محاصره منزل وی توسط نظامیان صهیونیست در طوباس، به شهادت رسید.

«کمال بنی عوده» مدیر باشگاه اسرای فلسطینی در طوباس اعلام کرد که نیروهای اشغالگر صبح امروز بیش از 10 منزل مسکونی را در شهر طمون محاصره کردند.

وی افزود: نیروهای اشغالگر همچنین حمله وحشیانه‌ای به منازل فلسطینیان در طوباس انجام دادند و دو جوان فلسطینی را بازداشت کردند.
از طرف دیگر گردان‌های القسام و سرایا القدس، شاخه‌های نظامی حماس و جهاد اسلامی اعلام کردند که رزمندگان وابسته به آنها صبح امروز با تفنگ و مواد منفجره در برابر حمله نیروهای اشغالگر ایستاده و تلفات مستقیم به آنها وارد کردند.

بر اساس گزارش رسانه‌های فلسطینی، نظامیان رژیم اشغالگر بامداد امروز به شهر طوباس یورش برده و تک تیراندازهای این رژیم در مناطقی از این شهر مستقر شدند.

منابع خبری همچنین از درگیری‌های مسلحانه شدید میان رزمندگان مقاومت در شهر طوباس و نظامیان اشغالگر خبر داده و اعلام کردند که بالگردهای ارتش صهیونیستی، در حال بیرون کشیدن نظامیان خود که در جریان این درگیری‌ها مجروح شده‌اند، هستند. نیروهای اشغالگر همچنین صبح امروز به چندین منطقه در شهر نابلس در شمال کرانه باختری یورش بردند.

منابع خبری گزارش دادند که در جریان یورش نظامیان صهیونیست به نزدیکی اردوگاه بلاطه در شرق نابلس درگیری‌های مسلحانه شدیدی میان رزمندگان مقاومت و نیروهای اشغالگر رخ داد. نظامیان صهیونیست همچنین به اردوگاه الجلزون در شمال رام‌الله حمله کردند.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ