زیرساخت های اربعین طی سه سال گذشته در ایلام رونق گرفت

اقتصاد ایران: ایلام-استاندار ایلام گفت: زیرساخت های اربعین طی سه سال گذشته در ایلام رونق گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا عصر چهارشنبه در افتتاح قرارگاه رسانه‌ای اربعین، با قدردانی از اهتمام و تلاش همه‌جانبه اصحاب رسانه در بزنگاه‌های مختلف به ویژه کنگره بزرگ اربعین، گفت: قلم خبرنگاران نافذ است که از مصادیق آن انعکاس مظلومیت مردم غزه در جهان و به تصویر کشیدن کنگره بزرگ اربعین است.

وی افزود: قدردان اصحاب فرهیخته رسانه هستیم، با وجود حضرت زینب (س) و روایت‌گری در دشت نینوا، رسالت امام حسین (ع) پس از سال‌ها همچنان ادامه دارد و امروز با وجود خبرنگاران و اصحاب رسانه مظلوم یت‌های مردم آزاده و مظلوم دنیا از جمله مردم بی دفاع غزه انعکاس و به جهان مخابره می‌شود.

بهرام‌نیا ادامه داد: رسانه‌ها با تولید محتوای فاخر رسالت و معرفت خود را به منصه ظهور گذاشتند و بارها و بارها در برهه‌های مختلف برای منافع استان مطالبه‌گری کردند و در اربعین هم تولید محتوای فاخر دارند.

وی با اشاره به اهتمام مدیران استان برای برگزاری باشکوه کنگره اربعین‌حسینی، گفت: برای باشکوه برگزار شدن کنگره اربعین‌حسینی ریل گذاری کردیم. طی سه سال گذشته زیرساخت‌ها ایجاد، ساختارها تعریف و اربعین در ایلام نظام‌مند شده است.

رییس ستاد اربعین استان ایلام یادآور شد: اعتبارات اربعین به‌صورت دقیق برای پروژه‌ها در نظر گرفته می‌شود و به‌عنوان مثال، برخی اعتبارات به پروژه‌های شهرداری در حوزه اربعین مستقیم به خود شهرداری‌ها واریز می‌شود و ذیحسابی، دیوان محاسبات و دستگاه‌های نظارتی به‌صورت مستقیم بر این اعتبارات نظارت خواهند کرد.

وی در خصوص حمایت‌های ویژه از رسانه‌ها که مستحق حمایت و توجه هستند، گفت: باید مجلس فکری کند و خط اعتباری تعریف و مشخص شود و هر شرکت در هر جایی که کار می‌کند بخشی از اعتبارات حوزه مسئولیت‌های اجتماعی را به خبرنگاران اختصاص دهد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ