محسن کاوه: باید برنامه ریزی بهتری انجام دهیم

اقتصاد ایران: سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران معتقد است عملکرد آزادکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس رضایت بخش بود اما باید در آینده برنامه ریزی بهتری انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن کاوه، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران، پس از بازگشت از بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: فکر کنم نتیجه خوبی کسب کردیم. البته بهتر از این هم می توانستیم کار کنیم. کشتی گیران ما زحمت کشیدند و دغدغه آنها این بود که بتوانند مردم را خوشحال کنند و فکر می کنم تا حدی توانستند این کار را انجام دهند.

وی در خصوص عملکرد زارع، عموزاد و یزدانی گفت: برای حسن یزدانی شرایط خاصی پیش آمد و نمی شد کاری از پیش برد. امیرحسین زارع اما بدترین روز کشتی خود را پشت سر گذاشت و رحمان عموزاد برابر کشتی گیر ژاپنی لحظه ای غفلت کرد اما چیزی از ارزش های این بچه ها کم نمی شود.

او در پاسخ به سوالی که آیا رحمان عموزاد در بازی فینال دچار غرور شده بود گفت: رحمان در پروسه مسابقه حدود ۲۰ ثانیه غفلت کرد. ما می دانستیم که حریف ژاپنی در خاک عملکرد خوبی دارد و در نهایت هم توانست در خاک، امتیازات لازم را کسب کند. اما پیروزی رحمان برابر کشتی گیر آمریکایی و برتری برابر قهرمان جهان کار بزرگی بود.

کاوه در خصوص اینکه آیا پیشبینی می کردند که ژاپن بتواند در رشته کشتی چنین نتایج خوبی کسب کند گفت: ژاپنی ها در این دوره از بازی ها هم در آزاد، هم در فرنگی و هم در بانوان عملکرد خیلی خوبی داشت و برنامه ریزی دقیقی انجام دادند. ما هم باید برنامه ریزی بهتری برای آینده انجام دهیم.

سرمربی تیم ملی ایران در خصوص ناداوری در دیدار زارع برابر حریفش و همچنین اعتراض حریف ساروی در خصوص داوری گفت: داوری در آن روز با حریف زارع مهربان بود و به ضرر امیرحسین کار کرد. ولی طوری نبود که کار به اعتراض کشیده شود. کشتی ساروی هم مساله ای نداشت که قابل اعتراض باشد و تیم حریف بخواهد به آن معترض باشد.

کاوه در خصوص مصدومیت یزدانی و آینده ورزشی حرفه ای او گفت: حسن یزدانی سرمایه ملی ما است. باید اول استراحت کند و بعد برای درمان او اقدام شود. یزدانی در این دوره از بازی ها کشتی خود را به خاطر المپیک زودتر شروع کرد و در دیدار فینال برابر حریف مصدومیتش دوباره از سر گرفته شد. او در دیدار فینال رشادت کرد اما متاسفانه مصدومیت با او یار نبود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ