مهمترین رکن در رفتار فردی و اجتماعی خبرنگاران تقوای الهی است

اقتصاد ایران: ری- فرماندار ویژه ری با اشاره به اینکه خبرنگاران زبان گویای مردم و مسولان هستند گفت: مهمترین رکن در رفتارهای فردی و اجتماعی یک خبرنگار رعایت تقوای الهی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی باب الحوائجی ظهر چهارشنبه در نشست صمیمانه و آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه فعال در شهرستان ری که با حضور بیش از ۵۵ نفر از فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی در محل تالار خدمت ساختمان فرمانداری برگزار شد، با اظهار رضایت از حضور در جمع خبرنگاران عنوان کرد: حضور در جمع اصحاب رسانه انرژی مثبتی را منتقل می‌کند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران فعال در شهرستان ری همواره در خدمت مردم بوده و هستند گفت اعتقاد بنده بر این اصل استوار است که شما خبرنگاران رکن مهمی از ارکان حکمروایی در شهرستان می‌باشید.

فرماندار ری افزود: در طول یک سالی که بنده به عنوان خادم مردم شریف حریم حضرت سیدالکریم «ع» در این شهرستان حضور دارم انصافاً اصحاب رسانه خوش درخشیدند.

باب الحوائجی خبرنگاران را نماد فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی دانست و بیان کرد: با این نگاه است که رسانه‌ها در عرض مدیریت شهرستان قرار دارند و زبان گویای مردم و مسؤولان هستند و نقش دو سویه ای ایفا می‌کنند.

معاون استاندار تهران انعکاس تمام موارد شهرستان را توسط خبرنگاران مهم دانست و گفت: خداوند را شاکریم که در شهرستان ری خبرنگاران تیزبین، ریزبین و هوشمندی داریم که همواره در صراط اعتدال حرکت می‌کنند.

وی افزود: رفتارهای فردی و اجتماعی یک خبرنگار و رسانه می‌بایست جاری و ساری باشد تقوای الهی و دومین چیزی که موجب ماندگاری شما عزیزان می‌شود موضوع شناخت، کار کارشناسی، مطالعه و کسب معرفت است.

باب الحوائجی سومین مورد مشخصات خبرنگاران را مداومت، خستگی ناپذیری و ممارست در راستای حل مشکلات مردم و جامعه دانست و گفت: چهارمین مورد عشق ورزیدن به کار خبرنگاری است که عامل بسیار کلیدی در حصول مؤفقیت یک خبرنگار در این حرفه می‌باشد.

فرماندار ویژه شهرستان ری افزود: اگر این موارد در رفتار حرفه ای یک خبرنگار وجود داشته باشد آن رسانه هیچگاه انرژی مثبت خود را از دست نخواهد داد و می‌تواند نقش اصلی و اساسی خود که همان همواره با مردم، برای مردم و در راستای مردم بودن می‌باشد را به خوبی ایفا نماید. یک هویت زمانی به چالش و شکست برخورد می‌کند که نقش تعریف شده خود را نتواند به شایستگی ایفا نماید. اگر خبرنگاری دارای این معیارهای ۴ گانه نباشد دچار افسردگی هویتی خواهد شد.

باب الحوائجی در پایان گفت: شما خبرنگاران فعال در شهرستان ری به تبع فعالیت در رسانه‌ها و خبرگزاری‌های مختلف گستره کاری متفاوتی دارید. اما نکته مهم و اساسی این است که هویت رسانه‌ای شما معطوف به شهرستان ری می‌باشد. نام بلند ری و جایگاه درخشان آن است که به کار شما و رسانه‌های شما وزن می بخشد. همه ما باید در شأن و اندازه نام و جایگاه ری و مردم شریف آن کار کرده و همیشه قدردان و خدمتگزار مردم شریف و بزرگوار ری باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ