انتقال ۸۸۰ خودروی رها شده در مرزهای اربعین به پارکینگ

اقتصاد ایران: رئیس پلیس راهور فراجا از انتقال ۸۸۰ خودروی رها شده در مرزهای اربعین به پارکینک خبر داد و گفت: مشخصات این خودروها برای مالکان آنها پیامک می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به تردد زائرین اربعین حسینی گفت: از آغاز سفرهای اربعینی تاکنون حدود ۲۶۰ هزار دستگاه وسیله نقلیه در مرزهای زمینی تردد کرده‌اند که نسبت به سال گذشته چهار درصد افزایش داشته است.

وی افزود: مرز مهران همانند سال‌های گذشته بیشترین تردد را داشته و تاکنون با ۵۲ درصد از کل ترددهای اربعین بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص جمع‌آوری خودروهای رها شده در مرزهای اربعینی گفت: با تلاش پلیس راهور و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی، تاکنون ۸۸۰ خودرو شناسایی و به پارکینگ‌های عمومی منتقل شده است. مشخصات این خودروها برای مالکان آنها پیامک شده و آنها پس از بازگشت از زیارت می‌توانند با مراجعه به پارکینگ‌های اعلام شده نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

سردار حسینی تاکید کرد: حفظ نظم و امنیت ترافیکی و ایجاد محیطی ایمن برای زائران اربعین از اولویت‌های اصلی پلیس راهور است. با جمع‌آوری خودروهای رهاشده، گامی مهم در جهت بهبود وضعیت ترافیکی و افزایش رضایت‌مندی زائران برداشته‌ایم.

رئیس پلیس راهور فراجا توصیه کرد: با توجه به ظرفیت خوبی که در پارکینگ‌های مرز مهران وجود دارد درخواست ما این است که زائرین عزیز خودروهای خود را در پارکینگ‌ها و اماکن مجاز پارک کنند تا هیچ‌گونه مشکل و گره ترافیکی نیز پیش نیاید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ