اندک امید پرسپولیس برای انفجار آخرین بمب نقل و انتقالات

اقتصاد ایران: باشگاه پرسپولیس همچنان اندک امیدی برای به خدمت گرفتن ژولت ناج دارد.

خبرورزشی: پرسپولیس در حال توافق یا یک مدافع چپ خارجی است. مدافعی از آمریکای جنوبی که البته هنوز نامش رسانه ای نشده است. به جز این گزینه، چند بازیکن دیگر هم در فضای مجازی به پرسپولیس لینک شده اند که مورد توجه باشگاه پرسپولیس و گاریدو نیستند و این اسمی بیشتر برای مطرح کردن این نام ها توسط برخی ایجنت ها است.

تردیدی وجود ندارد که پرسپولیس در هفته اول ناچار به استفاده از وحید امیری در منطقه چپ خط دفاعی بوده و امیدوار است تا قبل از بازی با تراکتور مدافع چپ موردنظر خود را جلب کند. در مورد ژولت ناج نیز ذکر این نکته ضروری است که اگرچه این مدافع با توجه به شرایط فوتبالی مناسبی که در حال حاضر دارد به پرسپولیسی ها اعلام کرده تمایلی برای حضور در ایران ندراد اما پرسپولیسی ها هنوز ناامید نشده و همچنان مذاکرات خود را با ایجنت او ادامه داده و کورسوی امید خود را دنبال می کنند.

واقعیت این است که به توافق نرسیدن دو طرف هیچ وجه ربطی به مسائل مالی ندارد بلکه رضایت این مدافع ملی پوش از شرایط فوتبالی اش دلیل اصلی این مخالفت از سوی ناج است. ژولت ناج پیشتر در مذاکره با باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود درحال حاضر بازیکن فیکس تیم ملی است و همین حالا در ترکیب ثابت تیم باشگاهی اش در کنفرانس اروپا به میدان می رود، پس چه دلیلی دارد در فوتبال ایران شرایط جدیدی را دنبال کند و در شرایطی که در فوتبال ملی و باشگاهی شرایط خوبی دارد، چالش جدیدی را امتحان کند.

به هرحال پرسپولیسی ها هنوز ناامید نیستند و باید دید در نهایت کدامیک از این گزینه های موجود به پرسپولیس پاسخ مثبت خواهند داد.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ