تسهیل تردد زائران اربعین هدف اصلی پلیس ایران و عراق است

اقتصاد ایران: ایلام-جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: هدف اصلی پلیس ایران و عراق تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار قاسم رضایی در مرز زرباطیه عراق گفت: با هماهنگی و برنامه ریزی صورت گرفته و استفاده از تجربیات سال‌های گذشته بین دو دولت و مسئولان امسال نسبت به سال گذشته تردد زائران بسیار روان است.

وی افزود: با حضور در بین زائران اربعین حسینی در زرباطیه که در حال بازگشت بودند الحمدالله زائران از هماهنگی بین دو کشور در خصوص تردد و مدت ایستایی خود ابراز رضایت داشتند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با سازوکارهای و سامانه‌های که مجموعه انتظامی پیش بینی کرده باعث تسهیل در تردد زائران شده بیان کرد: وجود سامانه سجاد باعث ایجاد آرامش خاطر برای تردد زائران در مرزها شده است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشوربا اشاره به اینکه ظرفیت‌های و امکانات خوبی نسبت به گذشته در مرزهای ایجاد شده است تصریح کرد: ظرفیت در کشور عراق با توجه جمعیت زیاد زائران در یک بازه زمانی محدود است، زائران زمان حضور خود را مدیریت کنند.

وی با بیان اینکه افزایش تردد در بعضی روزها، باعث اختلال در ظرفیت ترابری وجود می‌شود، گفت: زائران در صورت امکان با خودروی شخصی به مرزهای شش گانه مراجعه کنند.

سردار رضایی در بخشی از سخنان خود به مرزهای شرقی کشور اشاره کرد بیان کرد: با تدابیر صورت گرفته در مرزهای افغانستان و پاکستان مشکل تردد نداریم و از مسئولان عراقی که با اعتقاد قلبی به زائران خدمت می‌کنند قدردانی می‌کنم

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه تا کنون بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار گذرنامه صادر شده است، گفت: با توجه به تجهیزات و امکانات موجود در کشور صدور گذرنامه در کمترین زمان صادر و در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ