۱۸هزار نفر نیرو در بهزیستی مشغول خدات رسانی به جامعه هدف هستند

اقتصاد ایران: زنجان-رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: در حال حاضر ۱۸ هزار نفر نیرو در این سازمان مشغول خدات رسانی به جامعه هدف هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد قادری ظهر چهارشنبه در جلسه شورای معاونین بهزیستی استان زنجان، با بیان اینکه ۱۸ هزار نیرو در این سازمان در سطح کشور مشغول به خدمت رسانی به جامعه هدف هستند، گفت: مجوز جذب ۲ هزار نفر نیرو در سازمان بهزیستی کشور صادر شده است.

وی افزود: در ۱۷ اردیبهشت سال جاری آزمون اختصاصی افراد دارای معلولیت در سراسر کشور برگزار شد که نتایج آن طی هفته‌های گذشته اعلام و در مرحله گزینش قرار گرفته‌اند و از هر سه شرکت کننده یک نفر در ۴۶ دستگاه اجرایی متقاضی نیرو جذب می‌شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه اولین آزمون تخصصی تسهیلگری اشتغال طی روزهای گذشته با هدف تسهیلگری فرایند دریافت تسهیلات اشتغال و معرفی مددجویان به کارگاه‌های متقاضی برگزار شد، گفت: ۵۰۰ داوطلب در این آزمون شرکت کردند که بعد از گذراندن مراحل مصاحبه و جذب از طریق مراکز مددکاری مثبت زندگی مشغول به ارائه خدمات، آماده سازی و پشتیبانی شغلی خواهند شد.

قادری افزود: کاهش پشت نوبتی مستمری، برگزاری اولین آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت، جذب سه درصدی سهمیه آزمون‌های فراگیر و برنامه‌ریزی برای جذب چهار هزار و ۳۰۰ نفر در ۴۶ دستگاه اجرایی سراسر کشور، کسب رتبه برتر در موضوع تسهیل و ایجاد اشتغال در هجدهمین جشنواره شهید رجایی، پرداخت شهریه دانشجویان و کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان را از جمله توفیقات سازمان بهزیستی اعلام کرد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور، با بیان اینکه فضای دیوان اداری و پاسخگویی به جامع هدف در بهزیستی استان زنجان بسیار رشد داشته است که جای قدردانی دارد، گفت: سازمان بهزیستی یک نهاد استراتژیک در کشور است که خدمات متنوع و متکثری را به گروه‌های هدف از دوره بیش از تولد تا سالمندی ارائه می‌کند.

قادری گفت: در حال حاضر بیش از هفت میلیون نفر جامعه آماری بهزیستی کشور را تشکیل می‌دهند و بودجه این سازمان در مدت سه سال فعالیت دولت سیزدهم بیش از ۲۴۰ درصد افزایش یافت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ