ششمین همایش سواد فضای مجازی آبان‌ماه برگزار می‌شود

اقتصاد ایران: رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری ششمین همایش سواد فضای مجازی با محوریت فرهنگ در عصر هوش مصنوعی در ۲۳ آبان امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید پورابوالقاسم رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همایش سواد فضای مجازی با محوریت سواد فضای مجازی و فرهنگ در عصر هوش مصنوعی با همکاری دانشگاه‌های ارتباطات و رسانه کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: رسالت همایش افزایش مسؤولیت‌پذیری عمومی در حوزه سواد فضای مجازی و با تأکید بر جایگاه و اهمیت «نخبگان و مجامع علمی، سازمان‌های مسؤول و افراد آگاه» است.

رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: محورها مورد نظر همایش در یازده سر فصل توسط هیأت علمی همایش و با تایید نهایی دبیرعلمی همایش دکتر سیدمحسن بنی‌هاشمی تعیین شده است.

وی افزود: از جمله محورهای یازده گانه این همایش شامل ساختارها و تکنیک‌های آموزش سواد فضای مجازی در عصر هوش مصنوعی، ظرفیت های فرهنگ و هنر در عصر فضای مجازی و هوش مصنوعی، کودکان و نوجوانان و هوش مصنوعی است.

پورابوالقاسم با تاکید بر اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اساس مصوبات و ابلاغیه‌های مرکز ملی و شورای عالی فضای مجازی، متولی اصلی توسعه سواد رسانه‌ای و سواد فضای مجازی در کشور است، گفت: متخصصان، پژوهشگران و فعالان حوزه رسانه، ارتباطات و فضای مجازی علاقمند به شرکت در این همایش می‌توانند مقالات و تحقیقات خود را بر اساس محورهای فراخوان همایش که در سامانه اینترنتی ششمین همایش سواد رسانه‌ای به نشانی https://mil.farhang.gov.ir/fa/info اعلام شد است، چکیده مقالات را تا یکشنبه ۱۵ مهرماه و متن کامل مقالات را تا شنبه ۵ آبان در پایگاه همایش بارگزاری کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ