فعالیت ۸۵۰ تشکل مردم‌نهاد در استان قزوین

اقتصاد ایران: قزوین- مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استاندار قزوین با بیان اینکه ۸۵۰ تشکل مردم‌نهاد فعال در سطح استان وجود دارد گفت: حکمرانی مردمی اولویت حکمرانی در کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خورشیدی در نشست صمیمی مجموعه‌های مردم‌نهاد استان قزوین که ظهر چهارشنبه در تالار خورشید برگزار شد، اظهار کرد: چند موضوع در تشکل‌ها پیگیری و در دستور کار قرار گرفت و تلاش شد نقش تشکل‌های مردمی و حلقه‌های میانی که از دل مردم برخواسته بود پررنگ‌تر شود و این حلقه‌ها در سطح جامعه اولویت داده شود.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استاندار قزوین بیان کرد: توسعه و تقویت مجموعه‌های مردمی از دیگر اقدامات ما طی چند سال اخیر بود، در دو سال گذشته ۵۴ جلسه شورای توسعه برگزار شد و در این ایام تقویت مجموعه، صدور مجوز، تأسیس، تمدید و ایجاد مجموعه‌ها صادر و در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ۲۹ کارگاه آموزشی و ۲۴ نشست و همایش تخصصی، عمومی و موردی در حوزه‌های مختلف برگزار شد و از ۱۵۰ تشکل فعال بازدید انجام شد.

این مسوول ابراز کرد: تشکل‌های مردمی ذیل نهادها و دستگاه‌های مختلفی از جمله استانداری، بهزیستی، ورزش و جوانان، سازمان تبلیغات و کانون مساجد قرار داشتند و در این ایام تلاش شد تا از موازی کاری پرهیز شود.

خورشیدی تأکید کرد: ۸۵۰ تشکل مردم‌نهاد فعال در سطح استان وجود دارد که ۱۵۰ تشکل فعال حاضر در این جلسه تشکل‌هایی هستند که فعالیت آنان مستمر و شاخص است.

وی با تأکید بر اینکه اهمیت دادن به‌روز و هفته تشکل‌های مردمی از دیگر فعالیت ما در این ایام بود گفت: رهبر انقلاب یکی از اولویت‌های حکمرانی را حکمرانی مردمی می‌دانند که نهاد اصلی این امر تشکل‌های مردمی هستند حال اگر دولت و ما بتوانیم این فضا را ارتقا و گسترش دهیم بی‌شک در راستا اجرای تأکیدات رهبر انقلاب گام برداشته‌ایم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ