اجرای مستمر طرح «داناب» در راستای افزایش مطالبه گری دانش آموزان

اقتصاد ایران: اردبیل- رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: اجرای مستمر طرح داناب زمینه فرهنگ سازی برای حفاظت از آب را در بین دانش آموزان فراهم خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسام رسولی در نشست با خبرنگاران در اردبیل با محوریت طرح دانش آموزی نجات آب «داناب» با مشارکت آموزش و پرورش استان اردبیل و شرکت آب منطقه‌ای اظهار کرد: طرح نجات آب اگر به صورت مستمر هر ساله برگزار شود، منجر به فرهنگسازی شده و می‌تواند این موضوع اثرگذاری خود را در جامعه به ویژه در بین دانش‌آموزان و مدارس نشان دهد.

وی از ارسال بیش از ۲ هزار آثار دانش آموزی به دبیرخانه طرح داناب خبر داد و خاطرنشان کرد: دانش آموزان در زمینه بحران آب باید مطالبه گری کنند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل با تاکید بر اجرای مستمر طرح داناب گفت: اجرای مستمر طرح دانا می‌تواند زمینه فرهنگ سازی مناسب در خصوص حفاظت از آب را فراهم آورد.

رسولی اجرای این طرح را یک کار شبکه‌ای بین اداره کل آموزش و پرورش، شرکت منطقه و جهاد دانشگاهی عنوان کرد و گفت: علیرغم ضعف سیستم کاری شبکه ای در استان اردبیل این طرح به صورت موفق برگزار و از استقبال خوبی بین از سوی دانش آموزان و معلمان برخوردار بود.

وی طرح داناب را طرح ارزشمند و ضروری برای نسل دانش آموز دانست و بیان کرد: آب نعمتی است که امروزه در استان ما و در کشور ما به خوبی قابل استفاده است و در حالی که این نعمت در بسیاری از کشورها در دسترس نیست و باید از آن بهینه و درست استفاده کنیم تا بتوانیم نیازهای خود را برطرف نمائیم.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه نعمت آب تمام شدنی است و باید در استفاده صحیح از این مایه حیات تاکید داشته باشیم، تصریح کرد: محدود و ارزشمند بودن این نعمت باید به نسل جدید انتقال داده شود و این طرح فرصت مناسبی در این زمینه است.

رسولی گفت: فرهنگسازی یکی از رسالت‌های اصلی جهاد دانشگاهی است و این نهاد انقلابی هرجا احساس کند که نیاز به فرهنگ سازی بوده و یا باشد اقدام می‌کنند و این طرح نیز به صورت شبکه و با پشتیبانی رسانه‌ها انجام شد و امیدوارم که بتوانیم به صورت مستمر در سال‌های آینده نیز شاهد برگزاری این طرح بوده و به دانش آموزان اهمیت و ارزش و جایگاه استفاده از آب، حفاظت از آن و جلوگیری از بحران را به دانش‌آموزان انتقال دهیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ