احداث میدان ورودی شفت به زودی اجرایی می شود

اقتصاد ایران: شفت- فرماندار شهرستان شفت گفت: احداث میدان ورودی شفت به زودی اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نقدی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیرهای صورت گرفته پروژه احداث میدان اصلی و ورودی شهرستان شفت به تصویب استان رسید.

وی با اشاره به اینکه تمامی کارهای نقشه کشی و طراحی میدان در ورودی شهرستان انجام شده است، بیان کرد: با احداث این میدان و تابلو ورودی شهرستان مسافران عزیز راحت تر به این شهرستان سفر خواهند داشت.

فرماندار شفت با بیان اینکه اعضای شورای ترافیک باید با هماهنگی، جدیت و مسؤولیت پذیری در راستای انجام وظایف خود تلاش کنند، افزود: مصوبات جلسه شورای ترافیک در راستای حفظ جان و سلامت مردم و به منظور رفع موانع ترافیکی باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و مطابق قوانین و مقررات عملیاتی و اجرا شود چراکه این مصوبات نقش بسزایی در امنیت ترافیکی شهر و آسایش شهروندان دارد.

وی با اشاره به اینکه آبگرفتگی چهار راه عاشوری در زمان بارندگی رانندگان را با مشکلات مواجه کرده بود، تاکید کرد: اداره راه شهر سازی برای رفع مشکل این چهارراه هر چه زودتر اقدام کند.

نقدی ضمن تقدیر از زحمات شهرداری شفت گفت: با احداث بلوار در سطح شهر سبب شده نظم، تصادفات و ترافیک شهری به حداقل برسد و از طرفی دیگر شهر آراسته و زیبا شده است.

وی با اشاره به اینکه برخی از راه‌های شهرستان ایمن نیستند، عنوان کرد: ضرورت دارد تا با بررسی علل وقوع حوادث، نسبت به رفع نواقص و ایمن‌سازی جاده‌ها اقدام شود.

فرماندار شفت به نزدیکی ایام بازگشایی مدارس اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به فصل بازگشایی مدارس، ایمنی سازی و خط کشی مسیر تردد دانش آموزان و نزدیکی مدارس در دستور کار قرار گیرد.

نقدی گفت: با پیگیرهای صورت گرفته نیوجرسی در روستای نوده نصب شد که خیلی از مشکلات ترافیکی و تصادفات در این حوزه کاهش می‌یابد و باید برای روشنایی این منطقه هم برنامه ریزی شود.

وی با توجه به انجام عملیات آسفالت محورهای امام زاده ابراهیم و روستای ویسرود تصریح کرد: خط کشی‌های محور امام زاده ابراهیم و روستای ویسرود در دستور کار اداره راهداری قرار گیرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ