بیمه‌دات‌کام؛ حامی برپایی گفت‌وگوهای تخصصی مالی در نمایشگاه مالی

اقتصاد ایران: بیمه‌دات‌کام به عنوان حامی استودیو پخش زنده گفت‌وگوهای تخصصی مالی در نمایشگاه فاینکس ۱۴۰۳ حضور داشت.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه (فاینکس) از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد. این رویداد به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه مالی کشور، نقشی حیاتی در معرفی و ترویج خدمات و محصولات مالی ایفا می‌کند.

چرا نمایشگاه فاینکس اهمیت دارد؟

با هدف ایجاد ارتباط مؤثر میان فعالان اقتصادی و عموم مردم، فاینکس به ارائه کارگاه‌های آموزشی رایگان و فرصت‌های پرسش و پاسخ می‌پردازد. برگزاری این رویداد مالی به افزایش آگاهی عمومی در زمینه‌های بورس، بانک و بیمه کمک شایانی می‌کند. این نمایشگاه به معرفی فناوری‌های نوین و مسائل مالی می‌پردازد و به عنوان پلی میان فعالان صنعت بورس، بانک و بیمه و مردم عمل می‌کند.

بیمه‌دات‌کام؛ حامی استودیو تخصصی مالی در فاینکس

بیمه‌دات‌کام به عنوان حامی استودیو پخش زنده گفت‌وگوهای تخصصی مالی در نمایشگاه فاینکس ۱۴۰۳ حضور داشت. این استودیو، محلی برای برگزاری گفت‌وگوهای عمیق و تخصصی با مدیران و افراد تأثیرگذار در صنعت مالی، بانک و بیمه بود. بیمه‌دات‌کام با بهره‌گیری از این فرصت، به میزبانی از مدیران برجسته پرداخت و به بررسی موضوعات کلیدی و تحولات جدید در صنعت پرداخت.

گفت‌وگوهای تخصصی با مدیران برتر صنعت مالی

در این رویداد، مدیران برتر صنعت مالی به بحث و تبادل نظر در مورد موضوعات متنوعی از جمله نوآوری در صنعت بیمه، برندینگ و خلاقیت‌های موجود در صنعت بیمه، مقایسه صنعت بیمه در ایران و جهان، سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه، بازاریابی در صنایع مالی، ارتباطات و بازاریابی در صنعت بیمه و نقش لندتک در صنعت بیمه پرداختند.

در میان مهمانان سرشناس این گفت‌وگوها می‌توان به بهاره شریفیون، مدیرعامل هلدینگ سپاس، اشاره کرد که به معرفی پروژه‌های جدید هلدینگ خود شامل خدمات آنلاین در حوزه قطعات خودرو، خدمات نوین پستی، و هوش مصنوعی در صنعت نفت پرداخت.

بیمه‌دات‌کام؛ حامی برپایی گفت‌وگوهای تخصصی مالی در نمایشگاه مالی

همچنین، افرادی نظیر علی استاد هاشمی، مدیرکل بیمه مرکزی، مهران رضوانی، مدیرعامل بیمه تجارت نو، علی صلاحی‌نژاد، مدیرعامل بیمه سینا، علی اکبر گلشنی، مدیر تحول دیجیتال بیمه دی، معصومه طهماسبی، مدیر اداره نوآوری و توسعه اکوسیستم دیجیتال بیمه دی، و وحید غفاری، مدیر توسعه نرم‌افزار بیمه میهن نیز در این گفت‌وگوها حضور داشتند. در این استودیو محمد طباطبایی، مدیرعامل بیمه‌دات‌کام، و سهیل صدیقی، مدیر ارتباطات بازاریابی این شرکت، نیز به همراه سایر نمایندگان بیمه‌دات‌کام در خصوص بیمه دیجیتال و تحولات صنعت بیمه به تبادل نظر پرداختند.

بیمه‌دات‌کام؛ حامی برپایی گفت‌وگوهای تخصصی مالی در نمایشگاه مالی

آدرس وبسایت: https://bimeh.com/

پشتیبانی ۲۴ ساعته: ۰۲۱۴۳۷۲

ایمیل: support@bimeh.com

اینستاگرام: bimehdotcom@

آدرس: تهران، شهرک غرب، خیابان محمدرضا شجریان، کوچه چهارم، پلاک ۲۲

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ