توسعه خدمات بهداشتی و درمانی از مطالبات مهم نظرآباد است

اقتصاد ایران: نظرآباد- استاندار البرز گفت: توسعه خدمات بهداشتی و درمانی از مطالبات مهم نظرآباد است که به دنبال رفع کمبودهای بیمارستان و راه اندازی کلینیک شهر هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی در نشست بررسی و اتخاذ تدبیر برای حل موضوعات و مسائل شهرستان نظرآباد که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه کسب رضایتمندی مردم بزرگترین هدف ما به عنوان کارگزاران نظام و خدمتگزاران دولت است، افزود: در این نشست موضوعات و دغدغه‌های مردم شهرستان از سوی امام جمعه و فرماندار، مطرح شد و با حضور مدیران کل ادارات و دستگاه‌های مربوطه برای رسیدگی به آن‌ها اتخاذ تدبیر شد.

وی ادامه داد: توسعه خدمات بهداشتی و درمانی از جمله مطالبات مهم این شهرستان است از این رو در راستای اهداف تعیین شده جهت ارتقای سرانه‌های این بخش به دنبال رفع کمبودهای بیمارستان و راه اندازی کلینیک شهر، هستیم.

عبداللهی به موضوع تأمین برق مورد نیاز شهرستان و ناترازی های موجود و برنامه‌های این بخش برای احداث و راه اندازی پست ۴۰۰ کیلوولت و مصوبات سفر وزیر نیرو به استان اشاره کرد و از مدیرکل شرکت توزیع برق استان خواست تا در خصوص استقلال شرکت توزیع برق استان و تسریع در تکمیل پروژه‌های پست ۴۰۰ کیلوولت بویژه در نظرآباد، پیگیری لازم را داشته باشد.

وی گفت: همچنین تأمین آب مورد نیاز کشاورزان بویژه در شهرک گلخانه‌ای چوپان آباد از جمله مواردی است که باید طی تعامل جهاد کشاورزی و آب منطقه‌ای البرز مورد رسیدگی قرار گیرد.

عبداللهی افزود: ضرورت دارد که اداره برق استان در خصوص تفکیک خطوط برق چاه‌های آب نظرآباد چاره اندیشی کند.

احداث کلانتری در منطقه سیدجمال الدین و بخش تنکمان و تسریع در تکمیل کمربندی غربی نظرآباد از دیگر مواردی بود که مطرح شده و مورد تصمیم گیری قرار گرفت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ