حرکت در مسیر باز روایی دفاع مقدس

اقتصاد ایران: ساری -فرمانده سپاه کربلا با اشاره به تغییر ذائقه جوانان گفت: امروز باید در زمینه بازنمایی و باز روایی دفاع مقدس حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیاوش مسلمی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با تسلیت اربعین حسینی اظهار داشت: از مجاهدت‌های شما در سنگر بسیار ارزشمند که پشتوانه بسیار بزرگی در حوزه جنگ شناختی دشمن است تقدیر می‌کنم.

وی افزود: امروز به برکت شهدا و هشت سال دفاع مقدس گام‌های بسیار بزرگ در حوزه جنگ‌های متنوع، پیچیده و گسترده که دشمن بر علیه نسل جوان جامعه به راه انداخت می‌توانیم برداریم.

سردار مسلمی ادامه داد: امروز در جامعه به واسطه مشکلات عدیده‌ای که دشمن برای کشور درست کرده هر ساختار و هر تشکیلاتی نسبت به گذشته در خصوص عملکردش اگر رویکردش را عوض کرد قطعاً موفق بوده و هر سیستم و نظام دولتی و اجرایی اگر نتوانست خودش را همگام با تغییرات و تحولات اساسی در کشور و دنیا محکوم به نابودی و شکست است.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه امروز در حوزه حفظ و نگهداشت آثار شهدا عقب هستیم بر لزوم توجه جدی به حفظ این آثار ذی قیمت تاکید کرد و مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس را بهترین مکان برای این آثار دانست و گفت: ما نسبت به حفظ آثار شهدا مسئول هستیم.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اهمیت تعامل و هم‌افزایی در مجموعه‌های اداری و ارتباط دوسویه با نهادهای مختلف اذعان داشت: اقدامات مهمی در حوزه تعامل سپاه و بسیج با ادارات رقم خورده است.

این مسئول خدمت به شهدا را وظیفه ذاتی، دینی و آرمانی برشمرد و تصریح کرد: باید کمک کنیم در حوزه ارتباط مردم با این حوزه معنوی اتفاقات خوبی رقم بخورد.

سردار مسلمی با اشاره به اهمیت هوش مصنوعی در جامعه امروز گفت: هوش مصنوعی یک انقلابی را در دنیا به وجود آورده و باید مطلع باشیم و از آن در حوزه دینی، دفاع مقدس و معرفی شهدا و به ویژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران بهره‌گیری کنیم.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه امروز ذائقه جوانان تغییر کرده و شاهد تغییرات شگفت در زندگی روزمره و تغییر سلایق جوانان هستیم، اذعان داشت: باید در حوزه بازنمایی و بازروایی دفاع مقدس به این سمت حرکت کنیم.

به گفته فرمانده سپاه کربلا دومین اجلاسیه شهدای مازندران با به کارگیری از تکنولوژی‌های جدید برگزار خواهد شد.

سردار مسلمی با تاکید بر اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران نیازمند بودجه ملی است که به سرانجام برسد، بیان کرد: باید از ظرفیت‌های مختلف از جمله نمایندگان مجلس بهره‌گیری کنیم.

فرمانده سپاه کربلا در پایان ضمن اعلام آمادگی همکاری با مجموعه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران خاطرنشان کرد: رسالت ما در امتداد و خط شهدا و گسترش فرهنگ شهداست و در این راستا انجام وظیفه می‌کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ