۱۹ روستای جدید فارس به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند

اقتصاد ایران: شیراز- مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس گفت: با احداث ۱۱ سایت ارتباطی جدید و ارتقای یک سایت موجود،۱۹ روستای جدید استان فارس به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید سلیمان پور با بیان ای کنه با احداث ۱۱ سایت ارتباطی جدید و ارتقای یک سایت موجود ظرفیت جدیدی در استان فارس ایجاد شد، گفت: با استفاده از این ظرفیت ۱۹ روستای جدید استان فارس به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل شدند.

وی با اشاره به همکاری همراه اول و ایرانسل در وصل شدن این روستاها به شبکه ملی اطلاعات ادامه داد: از طریق احداث هفت سایت جدید را روستاهای چاه پهن، اکبرآباد سردشت، کریم آباد اسکندری، عباس آباد اسکندری و حسین آباد از توابع شهرستان فسا، روستاهای محمودآباد و حسن آقایی از توابع شهرستان جهرم، روستاهای شیدان و قاضی آباد از توابع شهرستان سروستان، روستای کوشک باقری از توابع شهرستان کازرون، روستای کنارمالک از توابع شهرستان فراشبند و روستای تنگ روئین از توابع شهرستان قیر و کارزین به شبکه ملی اطلاعات متصل هستند.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس افزود: روستای خورجان از توابع شهرستان خرم بید، روستای چشمه بکلو از توابع شهرستان سپیدان، روستای سه چاه از توابع شهرستان جهرم، روستای نخلستان تنگ خور از توابع شهرستان گراش و روستاهای دین باغان، سیدمحمد و ده گردو از توابع شهرستان ممسنی را روستاهایی هستند که توسط همراه اول و از طریق احداث چهار سایت جدید و ارتقای یک سایت موجود به اینترنت پرسرعت مجهز شده‌اند.

وی اعتبار هزینه شده برای بهره برداری از این سایت‌ها را مبلغ ۴۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ