دانشگاه‌ها و مدارس بوشهر در حوزه جوانی جمعیت فرهنگ‌سازی کنند

اقتصاد ایران: بوشهر - استاندار بوشهر گفت: دانشگاه‌ها و مدارس باید در حوزه جوانی جمعیت و فرهنگ سازی در این زمینه اهتمام بیشتری داشته باشند و در تقبیح فرهنگ طلاق گام بردارند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده صبح چهارشنبه در نشست تجلیل از فعالان طرح جوانی جمعیت در استان بوشهر اظهار کرد: استفاده از مشوق‌های قانونی طرح جوانی جمعیت باید در دستور کار مدیران استان قرار گیرد و هیچ گونه اهمالی در این راستا پذیرفتنی نیست.

وی خواستار ترویج فرهنگ ازدواج و فرزندآوری در استان بوشهر شد و افزود: نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی و رسانه‌ها و مسئولان و سایر افراد تأثیرگذار در این عرصه ورود کرده تا شاهد اجرای بهتر این طرح باشیم.

استاندار بوشهر خواستار ورود مؤثر مدارس و مراکز آموزش عالی در طرح جوانی جمعیت در استان بوشهر شد و گفت: دانشگاه‌ها و مدارس باید در حوزه جوانی جمعیت و فرهنگ سازی در این زمینه اهتمام بیشتری داشته باشند و در تقبیح فرهنگ طلاق گام بردارند.

محمدی زاده با انتقاد از شیوه تربیتی برخی خانواده‌ها که منجر به تنبل شدن فرزندان می‌شود خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش و خانواده‌ها باید به گونه‌ای عمل کنند که فرزندان و آینده سازان کشور، از رفتارهای تجملاتی فاصله بگیرند و به سمت تحصیل و کار و تلاش بروند و کم کار نشوند.

وی اضافه کرد: بدون تردید، نوجوانانی که تنبل شده و فعالیت و جنب و جوش ندارند، در بزرگسالی نمی‌توانند با مشکلات و سختی‌ها بجنگند و با کوچک‌ترین ناملایمتی، تسلیم می‌شوند.

در این آئین، از مدیران و رسانه‌های فعال در حوزه جوانی جمعیت در استان بوشهر تجلیل به عمل آمد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ