طالبی: برای کسب مدال در المپیک نیاز به حمایت ویژه داریم

اقتصاد ایران: سرمربی تیم ملی تفنگ گفت: نه مدال دوره قبل شانسی بوده و نه اینکه به مدال نرسیدیم به دلیل کم کاری بود.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مریم طالبی، سرمربی تیم ملی تفنگ در نشست خبری اظهار داشت: برای المپیک بعد زود است صحبت کنیم. ما برای استراحت به بازه دو ماهه نیاز داریم و اگر برای المپیک آمریکا به دنبال مدال هستیم، نیاز به حمایت ویژه داریم. ما مانند برخی رشته‌ها آن حمایت مالی هنگفت را نداریم. من شاهد بودیم که رئیس فدراسیون با تمام توان شرایط را فراهم کرد اما سایر رشته ها ماساژور و ...‌ دارند. قبل از برنامه ریزی برای پیشبرد برنامه نیاز به حمایت مالی است.

وی تصریح کرد: شرمینه تک رشته‌ای است و فاطمه امینی به دلیل یکی از قوانین تبعیض آمیزی که فدراسیون جهانی چند روز قبل اعلام کرد سه وضعیت را از دست داد. اینکه مدال شانسی باشد غیرکارشناسی است. نه مدال دوره قبل شانسی بوده و نه اینکه به مدال نرسیدیم به دلیل کم کاری بود. از زمان ریاست قربانی خیلی از اولین‌ها اتفاق افتاد . مثل اولین مدال تفنگ، اولین حضور در فینال تپانچه بانوان المپیک، اولین سهمیه المپیک بیرانوند و .‌... بخش عمده هزینه های فدراسیون صرف اردو می‌شود. این موضوع هم تفاوت ما با سایر رشته ها است که حتی اردوهایمان هزینه بالایی دارد.

طالبی افزود: در مسابقات کسب سهمیه نوروزیان سه بار رکوردشکنی کرد. در بادی، نکونام نسبت به رقبا 10 مسابقه کمتر شرکت کرده بود و اگر یک سهمیه دیگر هم توزیع می‌شد می‌توانست سهمیه بگیرد. باید اشاره کنم تعداد سهمیه هایی که کسب می‌شود معیار سنجش هیچ فدراسیونی در هیچ کشوری نیست. در هند در تفنگ 4 ورزشکار زن داشتند و 4 مرد اما تنها دو مدال گرفتند.

ادامه دارد...

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ