تاج با عذرخواهی بزرگی کرد/ شرط حضور تماشاگر برای بازی‌های باشگاهی

اقتصاد ایران: نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: عذرخواهی آقای تاج بابت اشتباه داوری در فصل گذشته نشانه بزرگی او بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدنبی مدیر تیم ملی فوتبال ایران درباره میزبانی ایران مقابل قرقیزستان در نخستین بازی خود مقابل قرقیزستان در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان گفت: ابتدا جا دارد از مجموعه ذوب آهن اصفهان بابت پذیرش شرایطی که داشتیم تشکر کنم. استادیوم آزادی فعلاً شرایط میزبانی ندارد و ما ابتدا تصمیم گرفتیم بازی در اصفهان انجام شود. گزینه‌هایی مثل نقش جهان اصفهان و ورزشگاه امام رضا مشهد را داشتیم. چون اربعین حسینی نزدیک بود پیش بینی زائران زیادی را در مشهد داشتیم. به همین خاطر بازی با توجه به شرایط موجود در فولاد شهر انتخاب شود.

نبی درباره ایرادهای ورزشگاه فولادشهر تصریح کرد: ۱۷ مورد ایراد داشت که رفته رفته حل شد و الان چند مورد بیشتر وجود ندارد. نماینده AFC دوشنبه هفته آینده به اصفهان سفر می‌کند تا از امکانات نظیر هتل‌های محل اقامت، استادیوم محل برگزاری بازی و … دیدن کند.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد: یک هفته قبل از شروع بازی قرار است استادیوم در اختیار AFC قرار بگیرد. بخش‌های بازرگانی و رسانه‌ای و امنیتی AFC هست که مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نبی از اهمیت این بازی برای تیم‌های حاضر در این دوره صحبت کرد و گفت: قبلاً هم گفته بودیم که طبق اعلام قبلی تک کارت‌های زرد نیز بخشیده شده است و دست مربیان پُر است تا از بازیکنان خود استفاده کند. دوازدهم مرداد راهی اصفهان می‌شویم که پانزدهم بازی انجام خواهد شد. همچنین ۱۷ مرداد مستقیم با پرواز اختصاصی به امارات می‌رویم و کاروان تیم ملی ایران هم با توفیق خدا ۲۱ مردادماه باز خواهد گشت.

نبی در خصوص تعداد تمرین‌های تیم ملی ایران در ورزشگاه فولادشهر اصفهان تصریح کرد: طبق قانون AFC قرار است هر تیم برای آشنایی هرچه بیشتر یک جلسه تمرینی در زمینی که بازی انجام خواهد شد برگزار می‌کنیم.

او درباره برگزازی بازی تیم ملی ایران در شهری جز پایتخت یادآور شد: تیم ملی ایران در مجموع شاید ۵ تا ۶ بار در سایر شهرها میزبانی کرده است و تصمیم داریم این موضوع را ادامه دهیم

نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت حضور بانوان در این بازی تصریح کرد: مشکلی برای آمدن بانوان نیست. در بازی‌های باشگاهی هم خانم‌ها آمدند و بدون هیچ مشکلی این راه ادامه دارد و فدراسیون فوتبال با هماهنگی نهادهای مربوطه این روند را ادامه می‌دهد.

او در پاسخ به آخرین وضعیت سربازی بازیکنان تبم ملی ایران خاطرنشان کرد: چندین جلسه فدراسیون‌های فوتبال، والیبال، بسکتبال و مدیران وزارت ورزش با میزبانی نیروهای مسلح برگزار شد. آئین نامه‌های اجرایی آن در حال نوشتن است و از طریق همان افراد اعلام می‌شود.

او درباره صحبت‌های مهدی تاج درباره اشتباه داوری در فصل گذشته گفت: بزرگی آقای تاج بوده که عذرخواهی کرده است این فرهنگ باید در کشور ما باید نهادینه شود تا اگر اتفاقی رخ می‌دهد گرچه بحث داوری ارتباط مستقیمی با تاج نداشته است اما او بزرگی کرد تا این فرهنگ در کشور رخ دهد.

نبی یادآور شد: به هر حال در آن بازی VAR نبود و در دقایق انتهایی اشتباهی رخ داد. شما می‌بینید در جام جهانی هم اگر داور اشتباه نمی‌کرد آلمان به مرحله بعدی صعود داشت.

او در خصوص حضور هواداران در بازی‌های لیگ برتر در ورزشگاه‌ها گفت: بلیت فروشی الکترونیکی را داریم و اکنون وقت شماره گذاری صندلی هاست. در جلسه‌ای که آقای تاج و مدیران وجود داشت اطلاعیه ای را از فدراسیون صادر کردیم تا شماره گذاری صندلی‌ها انجام شود. در غیر اینصورت حضور تماشاگران تا پایان هفته سوم و ورزشگاه‌هایی که آن را رعایت نکنند بدون تماشاگر خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ