گرمای شدید هوا جان ۳ نفر را گرفت

اقتصاد ایران: سرویس‌های اورژانس روز چهارشنبه گزارش دادند که سه نفر در اسپانیا از روز یکشنبه به دلیل گرمازدگی جان خود را از دست داده‌اند، زیرا دمای شدید همچنان بیشتر مناطق کشور را فرا گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از یورونیوز، سرویس‌های اورژانس روز چهارشنبه گزارش دادند که سه نفر در اسپانیا از روز یکشنبه به دلیل گرمازدگی جان خود را از دست داده‌اند، زیرا دمای شدید همچنان بیشتر مناطق کشور را فرا گرفته است.

در مادرید، جسد یک مرد ۷۶ ساله در خانه اش توسط خدمات بهداشتی روز سه شنبه بیهوش با دمای بدن بیش از ۴۰ درجه سانتیگراد پیدا شد.

حادثه دیگری در مادرید مربوط به یک مرد ۴۴ ساله بود که روز دوشنبه جان باخت. طبق گزارش تلویزیون عمومی اسپانیا، او نیمه هوشیار با دمای بدن بالای ۴۱ درجه سانتیگراد پیدا شد. این مرد دارای مشکلات پزشکی قبلی بود که ممکن است وضعیت او را بدتر کرده باشد.

در جزیره مایورکا اسپانیا، در دریای مدیترانه غربی، یک گردشگر آلمانی ۷۰ ساله روز یکشنبه هنگام پیاده روی در یک منطقه دور افتاده سقوط کرد. گارد مدنی اسپانیا گزارش داد که همسرش به اورژانس خبر داد، اما علیرغم تلاش آنها نتوانستند او را نجات دهند.

بسیاری از مناطق اسپانیا اخیراً به دلیل افزایش دما و خطر شدید یا زیاد آتش سوزی جنگل‌ها در حالت آماده باش قرار گرفته است، زیرا چهارمین موج گرمای تابستان امسال این کشور را درنوردید. دما در بسیاری از مناطق از ۴۰ درجه سانتیگراد فراتر رفته است.

طبق گزارش مؤسسه بهداشت کارلوس سوم، اسپانیا ۶۰۸ مورد مرگ ناشی از دمای بالا را در هفته اول از ماه اوت ثبت کرد که تقریباً دو برابر مجموع ۳۳۵ مورد هفته قبل بود که آن را به بدترین هفته سال تبدیل کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ