۳۱۰ خانه ورزش روستایی در استان زنجان وجود دارد

اقتصاد ایران: زنجان-مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ۳۱۰ خانه ورزش روستایی در سطح استان وجود دارد و سعی ما در فعال نگه داشتن این خانه‌ها و برگزاری مسابقات روستایی است

به گزارش خبرنگار مهر، جواد بازرگان صبح چهارشنبه در جمع اعضای شورای استان زنجان با اشاره به اینکه ۲۲۰ فضای ورزشی در سطح استان زنجان وجود دارد، اظهار کرد: در حوزه عمرانی ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار جذب شده که در نوع خود کم‌نظیر است اما برای تکمیل پروژه‌ها کافی نیست.

وی با اشاره به اینکه ۲۲۰ فضای ورزشی در استان وجود دارد، ابراز کرد: نگهداری ۲۲۰ فضای ورزشی بسیار هزینه‌بر است برای مثال فقط برای تعویض کفپوش سالن ۶۰۰۰ نفری زنجان ۳ میلیارد و نیم هزینه شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه اجازه احداث هیچ سالن ورزشی جدیدی نداریم، تصریح کرد: ۳۲۰۰ پروژه ورزشی ناتمام در کشور و ۸۱ پروژه در استان وجود دارد که اولویت دولت اتمام این پروژه‌هاست.

وی ادامه داد: اجرای استادیوم ۱۵ هزار نفری زنجان با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان را با قدرت و کاملاً فنی آغاز کردیم و در حال حاضر ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بازرگان با بیان اینکه از معدود استان‌هایی هستیم که سالن‌های اختصاصی در اختیار جانبازان و توانیابان قرار داده‌ایم، عنوان کرد: ایجاد چمن‌های مصنوعی که زود بازده هستند به صورت مشارکتی با کمک مردم محلی مورد توجه است.

وی به اهمیت توسعه ورزش در روستاها اشاره کرد و گفت: ۳۱۰ خانه ورزش روستایی در سطح استان وجود دارد و سعی ما در فعال نگه داشتن این خانه‌ها و برگزاری مسابقات روستایی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه تأمین مسکن و اشتغال و سایر امور در حیطه وظایف این اداره نیست، خاطرنشان کرد: این اداره پیگیر مطالبات جوانان بوده و ۷ میلیارد تومان تسهیلات به جوانان پرداخت شده است.

وی تعداد مراکز مشاوره در حوزه ازدواج جوانان را ۱۸ مرکز برشمرد و افزود: این مراکز به جامعه هدف خود خدمات مشاوره‌ای پیش، حین و بعد از ازدواج ارائه می‌دهند.

بازرگان از رشد ۱۰۰ درصدی استان در حوزه قهرمانی خبر داد و گفت: همه تلاش خود را برای حمایت از قهرمانان استان قبل و بعد از مسابقات به کار بستیم.

وی با بیان اینکه ۵۲ هیئت ورزشی در استان و شهر فعال است عنوان کرد: در راستای حمایت از مردم و کاهش هزینه‌های ورزشی سعی کردیم فضاهای ورزشی استان را با کمترین هزینه در اختیار هیأت‌ها قرار دهیم تا خدمات ارزانتری ارائه دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان استان زنجان ایجاد صندوق توسعه اجتماعی توسط استاندار را گامی مفید و مؤثر در حمایت از ورزش استان خواند و افزود: باوجود اینکه در تأمین اسپانسر بسیار مشکل داریم ما با حمایت‌های استاندار اقدامات مثمر ثمری انجام داده‌ایم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ