شهرداری‌های دیر سند چشم‌انداز ۲۰ ساله داشته باشند

اقتصاد ایران: بوشهر- معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان دیر گفت: شهرداری‌ها نقشه چشم‌انداز ۲۰ ساله برای توسعه و پیشرفت شهرها داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اخلاقی صبح چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دیر، اظهار داشت: در طول سه سال اخیر اتفاقات خوبی در حوزه زیرساخت‌ها در شهرستان رخ داده است که کم کم به سرانجام می‌رسند.‌

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان دیر افزود: برای تسریع در تکمیل برخی از پروژه‌ها که دارای اعتبارات ملی بود از اعتبارات شهرستانی استفاده کردیم.

اخلاقی از افتتاح ۳ کیلومتر از پبچ‌های جاشک در هفته دولت خبر داد و گفت: تعریض مسیر جاشک به آبدان و آبدان به دوراهک نیز انجام می‌شود.

وی درباره پروژه جاده وفاق، بیان کرد: در سال‌های اخیر بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه تزریق شده است.

معاون عمرانی فرماندار شهرستان دیر با تاکید بر اینکه تلاش‌های زیادی برای بهبود زیرساخت‌ها در شهرستان انجام شده است، عنوان کرد: شهرستان دیر در زمینه زیرساخت‌ها همچنان با مشکلات زیادی مواجه است که به تلاش مضاعف مدیران نیاز دارد.

وی با اشاره به مراجعات متعدد مردم به فرمانداری و گلایه از کندی یا دوباره کاری پروژه‌های شهرداری‌ها، افزود: تا زمانی که در حوزه شهری برنامه مدون نداشته باشیم، کارها به سرانجام نمی‌رسد.

اخلاقی با تاکید بر لزوم تهیه نقشه چشم‌انداز ۲۰ ساله برای توسعه و پیشرفت شهرها، گفت: اگر بخشی از اعتبارات شهرداری‌ها برای تهیه نقشه چشم‌انداز آینده شهر هزینه شود، حتی از آسفالت خیابان‌ها و … مهم‌تر است.

وی ابراز کرد: امسال در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ۲۶۴ میلیارد تومان مصوب و به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است که مدیران برای جذب این اعتبارات تلاش کنند و از روزمرگی بپرهیزند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ