الرشق: افشاگری هاآرتص مُهر تاییدی بر جنایات جنگی صهیونیست‌ها است

اقتصاد ایران: یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس افشاگری اخیر روزنامه هاآرتص را تایید کننده جنایات جنگی رژیم صهیونیستی دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه فلسطین الیوم، «عزت الرشق» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد که افشاگری اخیر روزنامه هاآرتص مبنی بر استفاده ارتش رژیم صهیونیستی از شهروندان فلسطینی به عنوان سپر انسانی در جریان عملیات های پاکسازی تونل ها و ساختمان ها در نوار غزه بر ارتکاب جنایت های جنگی از سوی ارتش صهیونیستی، مهر تایید زد.

وی از دیوان بین المللی دادگستری خواست که این اعتراف ها را به پرونده جنایت های جنگی رژیم صهیونیستی که باید به موجب آنها محاکمه شود، پیوست کند.

الرشق خاطر نشان کرد که ما از سازمان های بین المللی و حقوقی می خواهیم که این جنایت ها را فاش و محکوم کنند و مقامات صهیونیست را به خاطر این جنایت ها تحت پیگرد قرار داده و محاکمه کنند.

گفتنی است روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» روز گذشته فاش کرد که ارتش اسرائیل به صورت برنامه ریزی شده از شهروندان فلسطینی ساکن نوار غزه به عنوان سپر انسانی در عملیات های پاکسازی تونل ها و ساختمان ها استفاده می کند.

هاآرتص در گزارشی خاطر نشان کرد که استفاده از شهروندان فلسطینی به عنوان سپر انسانی با اطلاع «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد مشترک ارتش و افسران بلندپایه این نهاد صورت می گیرد.

در ادامه این گزارش آمده است که بر اساس شهادت های نظامیان و فرماندهان ارتش اسرائیل، این نهاد برخی جوانان غزه را که هیچ شباهتی به مبارزان مسلح ندارند، بازداشت می کند و سپس در جریان عملیات های جستجوی تونل ها و منازل در نوار غزه از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده می کند.

هاآرتص همچنین اعلام کرده است که این جوانان فلسطینی کثرا دومین دهه عمر خود را پشت سر می گذارند و در جریان عملیات های پاکسازی تونل ها و منازل لباس های نظامیان ارتش اسرائیل را بر تن دارند، اما کفش های ورزشی به پا دارند و دست هایشان از پشت بسته شده است و در چهره هایشان ترس و وحشت دیده می شود.

نظامیان ارتش صهیونیستی با اذعان به این مساله اعلام کرده اند که «به ما گفته شده است که جان ما مهمتر از جان آنهاست و بنابراین بهتر است که ما زنده بمانیم و آنها در اثر انفجار بمب کشته شوند.»

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ