درهم شکننده سبک قدیمی آفرود

اقتصاد ایران: عصر خودرو- به نظر می رسد امسال محصولات LUCANO با توجه به ظاهر کلاسیک آفرودی و باطن مدرن خود در بازار ایران بسیار مورد توجه واقع گردند . با شعار برند "از کلاسیک، فراتر از کلاسیک"، لوکانو از زمان آغاز به کار خود متعهد به شکستن مرزهای برندهای سازنده شاسی بلندهای سنتی آفرود بوده و با کامل کردن مزایای محصول به شهرت برند دست یافته است.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، لوکانو ممکن است بسیار جوان به‌نظر برسد، اما امکانات اصلی آن بسیار قدرتمند است. شعار "از کلاسیک" لوکانو با تکیه بر بلوغ و تجربه عمیق شرکت مادر در تحقیق و توسعه و تولید و بهره‌برداری، با اطمینان خاطراعلام می‌شود.

LUCANO با طراحی جدید و جذاب و استفاده از سیستم هوشمند رانندگی جاده ای ARDIS ، که به توانایی و مدیریت حرکت خودرو بسیار کمک می کند معیارهای جدیدی برای خودروهای آفرود خلق کرده است. همچنین این خودرو به لحاظ تست های ایمنی دارای 5 ستاره بین المللی می باشد که به معنی داشتن یک خودروی کاملا ایمن و قدرتمند است. تمام ویژگی‌های لوکانو درکنارهم مجموعه کاملی از "اکوسیستم خودرو آفرود" حرفه‌ای ساخته است که با ویژگی "از کلاسیک" به بازار برندهای سنتی آفرود نفوذ می‌کند و در عین حفظ ارزش‌های ذاتی ساختار شکنی کرده و یک سیستم قدرتمند ایجاد می‌کند.

لوکانو امکان انتخاب انواع حالت‌های رانندگی را در نظرگفته و با فناوری سیستم هوشمند ARDIS، در خودرو یکپارچگی امکانات آفرودی ایجاد کرده است که به کاربران اجازه انتخاب بین 7 گزینه متنوع را می‌هد تا از هر گونه مسیری نهایت لذت را ببرند.

محصولات لوکانو با طراحی امکانات متنوع و کاربردی و نوآوری در فناوری، تجربه محصول و اکوسیستم توانمند و کاملی نسبت به خودروهای سنتی آفرود دارد.

لوکانو از یک طراحی اصیل آفرودی بهره می برد و می تواند با توجه به همه جوانب که یک محصول موفق باید داشته باشد توجه علاقه مندان به خودرو های آفرود را با طرح اصیل و تکنولوژی نوین در بازار ایران به خود جلب نماید . لوکانو دائما مرزها را درهم شکسته و ارتباطی قوی و فراتر از یک خودرو با کاربران ایجاد میکند.

امروزه مردم انتخاب‌های آگاهانه‌تری دارند. لوکانو با بکاربردن ویژگی‌های عملکردی و قدرتمند خودروهای آفرود کلاسیک، سپس با دستیابی به نوآوری‌های هوشمند از مرزهای گذشته پیشی گرفته و "فراتر از کلاسیک" می‌رود.

به زودی باید منتظر عرضه این محصول جذاب به بازار ایران باشیم . تا به عنوان یک برند و خودروی تاثیرگذار شناخته شود .

درباره LUCANO

به عنوان یک برند جدید آفرود، نام LUCANO از ترکیب کلمات انگلیسی و ایتالیایی Luxury، Cacciatore  و Novelty الهام گرفته شده است که نماد یک شکارچی اصیلِ کنجکاو و شجاع است که به هر دو سبک زندگی شهری و آفرود عادت دارد، که هم‌زمان زیبایی و قدرت را به نمایش می‌گذارد که به او یک مأموریت اکتشافی شجاعانه داده می‌شود.

LUCANO به کانسپت "از کلاسیک و فراتر از کلاسیک" پایبند است و بی‌وقفه به دنبال نوآوری و پیشرفت است و با عملکرد عالی چهار چرخ متحرک، پیکربندی ایمن و ایمنی بی‌نظیر و فناوری هوشمند پیشرو، روند جدید خودروهای آفرود شهری را رهبری می‌کند. به‌واسطه دقت، لوکس بودن و ادغام دانش و مهارت‌های تیم‌های طراحی برتر از انگلستان، آلمان و سایر کشورها، لوکانو یک مدل جدید از SUVهای آفرود شهری قدرتمند است. لوکانو در آینده با ترکیب تمام قابلیت‌های جاده‌ای با انرژی‌های جدید، عملکرد آفرود کارآمدتر و سازگار با محیط زیست، مفهوم توسعه پایدار را فعالانه ترویج خواهد داد و گزینه‌های سفر راحت‌تر و سبزتری برای بهترین شهرواندان ارائه خواهد داد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ