وحدت و یکپارچگی در دفاع از خاکریزهای انقلاب نیاز امروز جامعه است

اقتصاد ایران: بوشهر - فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر گفت: وحدت و یکپارچگی در دفاع از خاکریزهای انقلاب نیاز امروز جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو صبح چهارشنبه در نشست هیأت اندیشه‌ورز رسانه‌های استان بوشهر اظهار کرد: با توجه به آغاز فعالیت دولت جدید، همه وظیفه داریم که بر اساس تأکیدات رهبر معظم انقلاب به دولت کمک کنیم.

وی تحقق برنامه هفتم توسعه و گام دوم انقلاب را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: همه مسؤولان باید در مسیر انقلاب و ولایت حرکت کنند تا شاهد دستیابی به موفقیت باشیم.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر بیان کرد: سپاه از گذشته تا امروز پروژه‌های بزرگ محرومیت زدایی را در استان داشته است و اکنون نیز آماده هستیم به دولت در این مسیر کمک کنیم.

وی وحدت و یکپارچگی در دفاع از خاکریزهای انقلاب را نیاز امروز جامعه دانست و خاطرنشان کرد: کشور نیاز به آرامش دارد که باید در این زمینه تلاش کنیم.

سردار رزمجو با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در اوج اقتدار، عزت، آمادگی و قدرت است ادامه داد: ما بر اساس تدابیر رهبر معظم انقلاب وظیفه داریم انسجام و وحدت را در کشور حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها اثرگذاری بسیار مهمی در جامعه دارند خاطرنشان کرد: رسانه‌های در ایجاد امید به آینده و نشاط زندگی باید نقش‌آفرینی کنند.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر قلم‌های خبرنگاران را در جهاد تبیین مهم و اثربخش دانست و افزود: خبرنگاران در جهاد تبیین و تحقق شعار سال می‌توانند بیش از گذشته نقش‌آفرینی کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ